MrJesper Skrivet 23 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Tyrogue + Tyrogue = Tyrogue Hitmonchan + Hitmonlee = Tyrogue Ditto + Hitmontop/-chan/-lee = Tyrogue Är osäker på #2 iallafall. Men gör den till Hitmonlee, Hi Jump Kick, Brick Break, Flamethrower och Knee Kick (Tror jag den heter) bör den lära sig. Sen kan du breeda fram en av varje. Jag har gjort den till Hitmontop. Men har den hos day care man (med ditto). Ska nu göra den till en hitmonlee. Du bör försöka att fixa en hitmontop först. Den var, enligt mig, svårast att fixa. Vad menar du? Är den svårast att träna eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Näe, men är attack och defense samma värde vid lvl 20 blir det en hitmontop. Alltså svårast att få. Så tycker iaf jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 24 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Näe, men är attack och defense samma värde vid lvl 20 blir det en hitmontop. Alltså svårast att få. Så tycker iaf jag.Nej, det är ju bara lvl:a den till 20 utan att göra nåt så blir det ju en hitmontop. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Näe, men är attack och defense samma värde vid lvl 20 blir det en hitmontop. Alltså svårast att få. Så tycker iaf jag.Nej, det är ju bara lvl:a den till 20 utan att göra nåt så blir det ju en hitmontop. nej om den har mest i attack blir den hitmonchan och har den mest i defense blir den hitmonlee(tror jag) och om den har lika i defense och attack blir den hitmontop Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 24 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Näe, men är attack och defense samma värde vid lvl 20 blir det en hitmontop. Alltså svårast att få. Så tycker iaf jag.Nej, det är ju bara lvl:a den till 20 utan att göra nåt så blir det ju en hitmontop. nej om den har mest i attack blir den hitmonchan och har den mest i defense blir den hitmonlee(tror jag) och om den har lika i defense och attack blir den hitmontop Tvärt om (Att Lee Def Chan) Men om man bara levlar han och inte gör någon så går han ju upp Lika mkt i def som i att. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Näe, men är attack och defense samma värde vid lvl 20 blir det en hitmontop. Alltså svårast att få. Så tycker iaf jag.Nej, det är ju bara lvl:a den till 20 utan att göra nåt så blir det ju en hitmontop. nej om den har mest i attack blir den hitmonchan och har den mest i defense blir den hitmonlee(tror jag) och om den har lika i defense och attack blir den hitmontop Tvärt om (Att Lee Def Chan) Men om man bara levlar han och inte gör någon så går han ju upp Lika mkt i def som i att. beror på vart man lvlar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Dessutom beror det på IVs också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Dessutom beror det på IVs också... japp men kolla vilka stats den har i lvl 18 eller 19 så kanske du kan se vilken den kommer bli Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Eller så kör man med carbos, protein, zinc och alla dem förbättringsprodukterna? -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 25 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Eller så kör man med carbos, protein, zinc och alla dem förbättringsprodukterna? -.-'Dem är väl svnidyra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Eller så kör man med carbos, protein, zinc och alla dem förbättringsprodukterna? -.-'Dem är väl svnidyra? kostar 9800 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Har han sagt att han kör D/P/Pt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg