kimoo Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Nån som har en Celebi eller Arceus som kan tänka sej att byta med mej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 har båda fast arceus är hackad och celebi är från gts Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 (redigerat) Jag skulle vilja ha båda 2. Struntar i ifall dom är hackade. Redigerat 17 Augusti 2009 av cubone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darksage Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Nån som har en Celebi eller Arceus som kan tänka sej att byta med mej?jag fick darkrai event utan hack idag jag bara gick in på mystery gift sen wifi och poff. jag blev jäkligt glad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 om du vill s[ kan du f[ celebi men inte arceus vad erbjuder du f;r en celebi??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HnwHead Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Nån som har en Celebi eller Arceus som kan tänka sej att byta med mej?jag fick darkrai event utan hack idag jag bara gick in på mystery gift sen wifi och poff. jag blev jäkligt glad Nu handlar detta ju inte om Darkrai... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimoo Skrivet 18 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 om du vill s[ kan du f[ celebi men inte arceus vad erbjuder du f;r en celebi??? det beror på... vilken level? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 om du vill s[ kan du f[ celebi men inte arceus vad erbjuder du f;r en celebi??? det beror på... vilken level? vet inte m[ste hitta spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimoo Skrivet 18 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 om du vill s[ kan du f[ celebi men inte arceus vad erbjuder du f;r en celebi??? det beror på... vilken level? vet inte m[ste hitta spelet jag tror jag kan byta darkrai... fast den är hackad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 visst d[ har jag 2 hackade darkrai(fick en av min kompis) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimoo Skrivet 18 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 A men den har rätt så överdrivna attacker Seed flare, Dark void, Sheer cold, Roar of time (tror jag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 (redigerat) A men den har rätt så överdrivna attacker Seed flare, Dark void, Sheer cold, Roar of time (tror jag) ok men det g;r inget ;) EDIT jaaaaaaaaaaa... jag hittade spelet EDIT2 neeeeeeeeeej.. det var inte det spelet :( Redigerat 18 Augusti 2009 av anton99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg