Rhino Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Äre någon som vill registrera sej eller att börja spela? skicka PM så kan jag säga vilken värld och allt du ska börja vid! Tribalwars ÄR kulit :D skicka ett meddelande när ni vill regga er! Jag vill att någon ska spela det. känns som att alla bara kör tråk-west. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
looooooool Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 jag spelar på värld 2,6,8,9 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 spelare på server 1 och har ca 70.000 poäng. Senshi vad heter du och vilken server spelar du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 18 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Jag heter gurf och jag spelar på v7 med snart tre-hundra-tusen poäng ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 hur många jävla trådar gör man om samma spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 19 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Många. tills någon vill delta i tråden ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caspian Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 1,3 miljoner på värld 8 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 20 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 Haha :D Coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.