Vi ska bort i sommar till finland..i typ 5 dagar..
Men asså..blir jag avstängd på den tiden??
För man måste ju klicka på länken eller nåt på 24 eller 48 timmar..
Blir jag avstängd?
Vi ska bort i sommar till finland..i typ 5 dagar..
Blir jag avstängd?
Skulle jag inte tro, jag hade inte möjlighet att gå in på denna sidan på över en vecka en period, se på mig jag är kvar..
Fråga admin på pm istället... han kan säkert fixa det om det är så
Men det är väl bara när man har reggat sig som man måste klicka på en länk inom 24h?
Jag registrerade mig här, Vad var det nu.. November 2003, men då var jag inte aktiv...Men nu är jag här! :)
ALltså det där om att du måste klicka på på nån länk är väl när du registrerar dig.
Du har väl registrerat dej redan?Vi ska bort i sommar till finland..i typ 5 dagar..
Blir jag avstängd?
Jag fick inte va inne på internet på 2 veckor men jag är kvar!
varför?? orson
Ja annars kan ju hon inte kunna skriva något i forumet :D(Lord Sebbe @ 13/04-2004 11:46:52)Vi ska bort i sommar till finland..i typ 5 dagar..
Blir jag avstängd?
Du har väl registrerat dej redan?
ps2_boy Posted den 13/04-2004 12:05:27varför?? orson
För att vi hade modem då och pappa hade beställt bredband och det skulle komma om 2 veckor så då tyckte pappa det var onödigt att gå in på internet så jag fick vänta tills vi fick bredband.
Hon??(Rowyn @ 13/04-2004 13:59:17)(Lord Sebbe @ 13/04-2004 11:46:52)Vi ska bort i sommar till finland..i typ 5 dagar..
Blir jag avstängd?
Du har väl registrerat dej redan?
Ja annars kan ju hon inte kunna skriva något i forumet :D
Jag e kille!
Du kan säker fara i väg till Finland i 5 dagar... Nu vet ju Dannie om det!
VA bradå slipper ja ju tänka på att kanske bli avstängd ;)
Ska du också iväg nånstans?VA bradå slipper ja ju tänka på att kanske bli avstängd ;)
Jag är Silver Star's bigbrother liksom ;)(JGamer @ 13/04-2004 20:06:55)VA bradå slipper ja ju tänka på att kanske bli avstängd ;)
Ska du också iväg nånstans?
Får jag gissa? Ni är syskon!!(Imaginary @ 13/04-2004 20:09:02)(JGamer @ 13/04-2004 20:06:55)VA bradå slipper ja ju tänka på att kanske bli avstängd ;)
Ska du också iväg nånstans?
Jag är Silver Star's bigbrother liksom ;)
Vilken tur att inte mina syskon är med på denna sida :D
Jag har också en lillbrother och det är OGamer.
Gör det något om att han vet att jag ska bort?Du kan säker fara i väg till Finland i 5 dagar... Nu vet ju Dannie om det!
Vet inte... Men om han vet det (som han antagligen vet) så avaktiverar han dig väl inte? Dessutom så tror jag att det var så att du var tvungen att trycka på länken inom 30 dagar, inte 24 eller 48h.(Silver Star @ 14/04-2004 17:08:53)Du kan säker fara i väg till Finland i 5 dagar... Nu vet ju Dannie om det!
Gör det något om att han vet att jag ska bort?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in