Easton Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 De gillar såna som du på fuska.nu, TL. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Kan du ta bort min sida Admin? Jag vet vad som kommer hända, men om det måste hända så gör det det. Fråga inte varför, kan du respektera att jag vill ta bort min sida? Nej, jag vill inte bara logga ut och låta min sida vara kvar, jag vill att den ska bort. Okej? Jag är trött på denna jävla skitsida nu. Byt lösenord till något du inte lär komma ihåg? Du kommer ändå inte kunna logga in på kontot då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 18 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 De gillar såna som du på fuska.nu, TL. HÅLL KÄFTEN! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 De gillar såna som du på fuska.nu, TL. HÅLL KÄFTEN! Det är sant :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Jaja, sluta att tjafsa småpojkar. Technolover, skicka det till admin i ett pm. Det är större chans att han ser det i ett PM, än en tråd i forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 Då tråden inte leder någonstans och du redan fått svar så låser jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg