Michael1 Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Skrivet 18 Augusti 2009 Jag har fått Togepi från en kompis som har Platium version. Jag har Diamond version. Har jag fattat rätt så utveklas Togepi genom lycka men den har fått massage typ 50 gånger om en tjej, den har varit med i strider jag har gått med den i typ 20000 steg, Den har fått Footprint Ribbon och den saken som meter hur mycket pokemonen gillar en så har den 2 stora hjärtan på. Kan nån svara på varför den inte utveklas?
IRaeven Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Skrivet 18 Augusti 2009 du m[ste g;ra satt den g[r upp i lvl d[ utvecklas den PS.jag kan ej skriva de sista bokst'verna i svenska alfabetet
Erram Skrivet 27 November 2009 Rapport Skrivet 27 November 2009 du m[ste g;ra satt den g[r upp i lvl d[ utvecklas den PS.jag kan ej skriva de sista bokst'verna i svenska alfabetet Då ska man starta om datorn, det hände mig en gång=D
Euphoria Skrivet 15 December 2009 Rapport Skrivet 15 December 2009 Togepi kanske inte gillar dig helt enkelt. ^_^
Rekommendera inlägg