Hoppa till innehåll

New Super Mario Bros

Emysel

Rekommendera inlägg

För att komma till värd 4 och 7 behöver du klara 5:ans och 2:ans storbowser som mini.

När du klarat spelet är det inte slut, skriv in koden LRLRXXYY och banorna kommer att bli svårare.

Jag har själv varvat spelet, men visste inte att koden fanns då, så har dock inte testat, men har fått tips från några kompisar :)

Skulle själv uppskatta mer fusk om hur man får tag i stora pengar, och dt jag undrar mest över är:

HUR FÅR MAN TAG I DEN SISTA PENGEN PÅ WORLD 4 BANA 3?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 5 månader senare...
  • 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

Hej! Undrar lite hur man öppnar upp world 8 bana 7? Sista pengen world 4 värld 3 måste man vara mini och går ner i ett lite rör. När man är mini så kan man springa på vattnet. Annars så har jag tagit alla pengar.

man öppnar den genom att klara av 8-6(?)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 månader senare...

För att komma till värd 4 och 7 behöver du klara 5:ans och 2:ans storbowser som mini.

När du klarat spelet är det inte slut, skriv in koden LRLRXXYY och banorna kommer att bli svårare.

Jag har själv varvat spelet, men visste inte att koden fanns då, så har dock inte testat, men har fått tips från några kompisar :)

Skulle själv uppskatta mer fusk om hur man får tag i stora pengar, och dt jag undrar mest över är:

HUR FÅR MAN TAG I DEN SISTA PENGEN PÅ WORLD 4 BANA 3?

den sista pengen är vid det stället med en knapp och några rör (obs:måste göras snabbt) det sista röret är grönt. åk ner i röret så finns pengen där :D

Redigerat av joakim10
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...