laynus Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Skrivet 19 Augusti 2009 (redigerat) hej jag tänkte fall jag kan få lite feedback på mitt nya blogg system kolla här jag är inte bra på design det är mitt problem.. feedback tack! EDIT: beta design är den ren och snygg? Redigerat 25 September 2009 av datornord Citera
Gäst MacGyver Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Skrivet 19 Augusti 2009 (redigerat) Blog..? :wacko: Skämt åsido, tycker det är en bra grundläggande design du har, jobba bara lite på utseendet kanske. ;) Redigerat 19 Augusti 2009 av MacGyver Citera
Median Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Skrivet 19 Augusti 2009 Som jag kan se är det extremt enkel, sen är inte designen den finaste i världen precis. Hur är admin panelen? Citera
Organism Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Skrivet 19 Augusti 2009 " Min blogg system! " Yo! Förbättra designen. Citera
laynus Skrivet 19 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 19 Augusti 2009 Som jag kan se är det extremt enkel, sen är inte designen den finaste i världen precis. Hur är admin panelen? admin panelen går bara att skriva i just nu men det kommer så man kan lägga till användare och statistik och så och hur ska jag kunna jobba på designen när jag inte är bra på det? Citera
PunkArne Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Skrivet 19 Augusti 2009 Som jag kan se är det extremt enkel, sen är inte designen den finaste i världen precis. Hur är admin panelen? admin panelen går bara att skriva i just nu men det kommer så man kan lägga till användare och statistik och så och hur ska jag kunna jobba på designen när jag inte är bra på det? Snarare: hur ska jag veta vad du tycker är dåligt med designen?Svar på din fråga: du blir bättre på design när du jobbar på den. :) Citera
laynus Skrivet 19 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 19 Augusti 2009 (redigerat) okej bannern är den ok så jag kan ha kvar den? UPDATE: sidan har fixas lite snyggare? Redigerat 19 Augusti 2009 av datornord Citera
Organism Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Skrivet 19 Augusti 2009 Är bloggen till för Irlc spelet? Gör samma design då. Citera
laynus Skrivet 19 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 19 Augusti 2009 (redigerat) Är bloggen till för Irlc spelet? Gör samma design då. nej bloggen är inte till irlc spelet det här är på sidan om.men designen ska den vara mer 2.0? EDIT: Ni som vill hjälpa mig och utveckla kan adda min msn [email protected] ! Redigerat 19 Augusti 2009 av datornord Citera
laynus Skrivet 13 September 2009 Författare Rapport Skrivet 13 September 2009 (redigerat) BLOGG UPPDATERAD! Kan man få feedback på designen? PS! Kommentar systemet och admin login är ej fixat med nya designen så det funkar inte! Redigerat 13 September 2009 av datornord Citera
ExorZ Skrivet 13 September 2009 Rapport Skrivet 13 September 2009 BLOGG UPPDATERAD! Kan man få feedback på designen? PS! Kommentar systemet och admin login är ej fixat med nya designen så det funkar inte! Designen med det röda glödet verkar lite dyster, för mörk, kolla på andras bloggar och hur och var dom har texten, bannern osv. Citera
laynus Skrivet 14 September 2009 Författare Rapport Skrivet 14 September 2009 Så era råd till mig är att jag gör en färg stark blogg? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.