Str4ndB3rg Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 (redigerat) Allting funkar som det ska med WC3 nu har fixat allt bara ett enda problem.. när jag försöker connecta till Europe battle net så blir det Unable to connect. Lana idag min kompis kunde inte heller komma in på Europe battle.net här men han kan hemma hos han. så här står det exakt: [bild På Felet] Om det är mycket man behöver göra för fixa det gör gärna Step 1: o.s.v Redigerat 19 Augusti 2009 av IceColdBaby0o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
willywonka Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 Har samma problem vet ej vad jag ska göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Har ni något fel på internet eller? står så i alla fall! men jag vet inte riktigt ksk ominstallera! om ni vill ha kvar saves så kopiera dom och lägg in dom i samma map sen efter ominstallationen! men ja vet inte har alldrig fått sånt problem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg