Musten Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Skrivet 20 Augusti 2009 (redigerat) Tja, När jag startar World of Warcraft via launchern så börjar den ladda ner en patch, även om jag redan har den. (3.2.0) Efter 10% så stannar det, sen efter typ 10 sekunder så kommer meddelandet "Downloading failed!" upp. När man trycker på OK (finns inga andra alternativ) så stängs launchern ner och inget mer händer. När jag startade via wow.exe så funkade det, men när jag skulle logga in så kommer det fram att man måste ha en patch. När jag trycker på Restart så kommer "Failed to apply patch. Please try again later. If this problem persists you may need to reinstall or contact technical support." upp, direkt utan att spelet stängs ner. Nu undrar jag varför det är såhär och hur det går att åtgärda. Jag vet att man kan installera om (och det står det också) men vill först få svar på om det finns några andra sätt att fixa det här problemet. Tack på förhand, Hilmer Redigerat 21 Augusti 2009 av Hilmer
zitroz Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Skrivet 20 Augusti 2009 Jag vet inte vad problemet är men det kom en sånhär "efter-storpatch-minipatch" idag.
Musten Skrivet 20 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 20 Augusti 2009 Jag vet inte vad problemet är men det kom en sånhär "efter-storpatch-minipatch" idag.Jaha, ska se om jag kan ladda ner den manuellt då.
Svedda Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Skrivet 29 Augusti 2009 Har samma slags problem, men var kan man ladda ned den manuellt för det verkar som att det blev löst efter det (inget hänt på tråden under en vecka)
Musten Skrivet 30 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 30 Augusti 2009 Det var mitt antivirus som blockerade patchen till att laddas ner.
Rekommendera inlägg