msa Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 hej, har köpt den svenska versionen av tf2 för ganska längesen, men har börjat spela nu igen. Men det finns en sak som stör mig: det flyger en massa jävla klockor och enhjulingar istället för kroppsdelar, mina kompisar har svensk version och dom har med blod och sånt. har hittat en lowviolence.gcf fil, men den återskapas varenda gång man startar spelet. någon som vet en patch eller nåt annant som kan ändra detta? tack på förhand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotTe Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 Du måste välja skrivskydd också :D Då kommer den inte raderas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 Du måste välja skrivskydd också :D Då kommer den inte raderas. Eh hur ska man göra nåt skrivskyddat när man tar bort det :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Craix Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Mejla support och be dom ta bort censuren. Fick svar efter 2 dagar och då hade dom fixa så jag hade blod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 26 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Du måste välja skrivskydd också :D Då kommer den inte raderas. vad fan pratar du om, jag vill ta bort den inte sätta skrivskydd. och jag sa att den återskapas, inte att den togs bort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Craix Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Installera om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 28 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Mejla support och be dom ta bort censuren. Fick svar efter 2 dagar och då hade dom fixa så jag hade blod. testade, funkade, så tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikaman Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 eller så var party mode eller vad det heter igång på servern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg