antebajen Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 Hejsan jag söker ett bra spel på datorn där man väljer t.e.x trummis piano gitarr o allt. Skapar ett band och gör egen musik. T.e.x man kan styla trummisen så han ser ut på ett annat sätt. Ett sådant spel :D Vet att det fanns nåt sånt men kommer inte ihåg vad det heter : S Någon som vet något sånt spel? Jag menar inte som guitar hero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 Musicmanager.com kan man spela ett sånt spel på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
antebajen Skrivet 24 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Jag har kollat på musicmanager för länge sen.. Men jag mena inte ett sådant spel. Man gör inte sin musik på samma sätt som jag tänker på. Några mer som vet något sånt spel? : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.