Gäst 40200 Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Jo nu har jag ett problem med skype, jag kan inte snacka. Jag kan bara höra vad dom säger men jag kan inte svara, nån som vet vad problemet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 (redigerat) Har du en mick? ^^ Om så är fallet kan du testa att sätta på Mick boost (förstärkning) detta gör du i Mikrofon inställningar ser ut såhär i Vista: http://data.fuskbugg.se/skalman01/Lalallalalalla.png Redigerat 23 Augusti 2009 av TheUnnamed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Har du en mick? ^^ Om så är fallet kan du testa att sätta på Mick boost (förstärkning) detta gör du i Mikrofon inställningar ser ut såhär i Vista: http://data.fuskbugg.se/skalman01/Lalallalalalla.png Har en mic, får ta och prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Jo nu har jag ett problem med skype, jag kan inte snacka. Jag kan bara höra vad dom säger men jag kan inte svara, nån som vet vad problemet är?Se till att du har rätt inställningar i Skype. Tools, Options, Audio settings. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Kan vara kul att höra ifall du har gjort några framsteg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Kan vara kul att höra ifall du har gjort några framsteg.Har vart i stockholm så har inte kunnat skriva, men jag löste problemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 Skriv gärna hur också med tanke att det kan finnas folk som har samma problem, isf slipper de skapa en egen tråd bara en tanke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.