BF2Master Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Hittar du knappt några servrar på Battlefield 2 Online? Det är för att nästan alla använder Patch 1.41. Vad är en patch? En Patch är en fil som uppdaterar spelet med buggs, nya vapen, nya attacker osv.. Så patcher är som en uppdatering för spelet. Vart kan jag ladda ner den då? Du kan ladda ner Patchen härifrån: http://download25.gamershell.com/cgi-bin/f..._patch_1.41.zip Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 (redigerat) Hittar du knappt några servrar på Battlefield 2 Online? Det är för att nästan alla använder Patch 1.41. Vad är en patch? En Patch är en fil som uppdaterar spelet med buggs, nya vapen, nya attacker osv.. Så patcher är som en uppdatering för spelet. Vart kan jag ladda ner den då? Du kan ladda ner Patchen härifrån: http://download25.gamershell.com/cgi-bin/f..._patch_1.41.zip OMFG... Om någon inte hittar någon server så skapar väl den personen en tråd och frågar... Allt bara för att få fuska mynt... PS:Dessutom är det väll lika bra att ladda ner patchen från EA:s hemsida så slipper man virus... Redigerat 23 Augusti 2009 av Racoon14 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Master Skrivet 23 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Hittar du knappt några servrar på Battlefield 2 Online? Det är för att nästan alla använder Patch 1.41. Vad är en patch? En Patch är en fil som uppdaterar spelet med buggs, nya vapen, nya attacker osv.. Så patcher är som en uppdatering för spelet. Vart kan jag ladda ner den då? Du kan ladda ner Patchen härifrån: http://download25.gamershell.com/cgi-bin/f..._patch_1.41.zip OMFG... Om någon inte hittar någon server så skapar väl den personen en tråd och frågar... Allt bara för att få fuska mynt... PS:Dessutom är det väll lika bra att ladda ner patchen från EA:s hemsida så slipper man virus... Men för f*n jag skapade tråden för att hjälpa nybörjare, och varför skulle jag spamma för att få fuskamynt?! <_< Och nej det e inte virus <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Hittar du knappt några servrar på Battlefield 2 Online? Det är för att nästan alla använder Patch 1.41. Vad är en patch? En Patch är en fil som uppdaterar spelet med buggs, nya vapen, nya attacker osv.. Så patcher är som en uppdatering för spelet. Vart kan jag ladda ner den då? Du kan ladda ner Patchen härifrån: http://download25.gamershell.com/cgi-bin/f..._patch_1.41.zip OMFG... Om någon inte hittar någon server så skapar väl den personen en tråd och frågar... OMFG...Men om han nu gjort en tråd om det så behöver inte "nybörjare" spamma ner forumet med massa dumma frågar om hur man får flera servrar att komma upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Hittar du knappt några servrar på Battlefield 2 Online? Det är för att nästan alla använder Patch 1.41. Vad är en patch? En Patch är en fil som uppdaterar spelet med buggs, nya vapen, nya attacker osv.. Så patcher är som en uppdatering för spelet. Vart kan jag ladda ner den då? Du kan ladda ner Patchen härifrån: http://download25.gamershell.com/cgi-bin/f..._patch_1.41.zip OMFG... Om någon inte hittar någon server så skapar väl den personen en tråd och frågar... OMFG...Men om han nu gjort en tråd om det så behöver inte "nybörjare" spamma ner forumet med massa dumma frågar om hur man får flera servrar att komma upp. Och när skrev jag det??? nybörjare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 Hittar du knappt några servrar på Battlefield 2 Online? Det är för att nästan alla använder Patch 1.41. Vad är en patch? En Patch är en fil som uppdaterar spelet med buggs, nya vapen, nya attacker osv.. Så patcher är som en uppdatering för spelet. Vart kan jag ladda ner den då? Du kan ladda ner Patchen härifrån: http://download25.gamershell.com/cgi-bin/f..._patch_1.41.zip OMFG... Om någon inte hittar någon server så skapar väl den personen en tråd och frågar... OMFG... Men om han nu gjort en tråd om det så behöver inte "nybörjare" spamma ner forumet med massa dumma frågar om hur man får flera servrar att komma upp. Och när skrev jag det??? nybörjare? Huh? Förklara vad du menar ? Förstår inte med ditt skitunge språk med överdrivet med frågetecken osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 Hittar du knappt några servrar på Battlefield 2 Online? Det är för att nästan alla använder Patch 1.41. Vad är en patch? En Patch är en fil som uppdaterar spelet med buggs, nya vapen, nya attacker osv.. Så patcher är som en uppdatering för spelet. Vart kan jag ladda ner den då? Du kan ladda ner Patchen härifrån: http://download25.gamershell.com/cgi-bin/f..._patch_1.41.zip OMFG... Om någon inte hittar någon server så skapar väl den personen en tråd och frågar... OMFG... Men om han nu gjort en tråd om det så behöver inte "nybörjare" spamma ner forumet med massa dumma frågar om hur man får flera servrar att komma upp. Och när skrev jag det??? nybörjare? Huh? Förklara vad du menar ? Förstår inte med ditt skitunge språk med överdrivet med frågetecken osv. Förstår du svenska eller? Det var ju hur man fick upp fler servrar som tråden hanlade om. Det verkar du inte ha förstått " Men om han nu gjort en tråd om det så behöver inte "nybörjare" spamma ner forumet med massa dumma frågar om hur man får flera servrar att komma upp. Med nybörjare tolkar jag det som mig, men jag är ju mognare än dig så jag fattar inte varför du skrev det? Palla änns käfta om det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Hittar du knappt några servrar på Battlefield 2 Online? Det är för att nästan alla använder Patch 1.41. Vad är en patch? En Patch är en fil som uppdaterar spelet med buggs, nya vapen, nya attacker osv.. Så patcher är som en uppdatering för spelet. Vart kan jag ladda ner den då? Du kan ladda ner Patchen härifrån: http://download25.gamershell.com/cgi-bin/f..._patch_1.41.zip OMFG... Om någon inte hittar någon server så skapar väl den personen en tråd och frågar... OMFG... Men om han nu gjort en tråd om det så behöver inte "nybörjare" spamma ner forumet med massa dumma frågar om hur man får flera servrar att komma upp. Och när skrev jag det??? nybörjare? Huh? Förklara vad du menar ? Förstår inte med ditt skitunge språk med överdrivet med frågetecken osv. Förstår du svenska eller? Det var ju hur man fick upp fler servrar som tråden hanlade om. Det verkar du inte ha förstått " Men om han nu gjort en tråd om det så behöver inte "nybörjare" spamma ner forumet med massa dumma frågar om hur man får flera servrar att komma upp. Med nybörjare tolkar jag det som mig, men jag är ju mognare än dig så jag fattar inte varför du skrev det? Palla änns käfta om det?? Forstor fortfarande inte vad du menar, men orkar int slosa min tid med dej. Men snalla, skriv inte med overdrivna fragetacken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Hittar du knappt några servrar på Battlefield 2 Online? Det är för att nästan alla använder Patch 1.41. Vad är en patch? En Patch är en fil som uppdaterar spelet med buggs, nya vapen, nya attacker osv.. Så patcher är som en uppdatering för spelet. Vart kan jag ladda ner den då? Du kan ladda ner Patchen härifrån: http://download25.gamershell.com/cgi-bin/f..._patch_1.41.zip OMFG... Om någon inte hittar någon server så skapar väl den personen en tråd och frågar... OMFG... Men om han nu gjort en tråd om det så behöver inte "nybörjare" spamma ner forumet med massa dumma frågar om hur man får flera servrar att komma upp. Och när skrev jag det??? nybörjare? Huh? Förklara vad du menar ? Förstår inte med ditt skitunge språk med överdrivet med frågetecken osv. Förstår du svenska eller? Det var ju hur man fick upp fler servrar som tråden hanlade om. Det verkar du inte ha förstått " Men om han nu gjort en tråd om det så behöver inte "nybörjare" spamma ner forumet med massa dumma frågar om hur man får flera servrar att komma upp. Med nybörjare tolkar jag det som mig, men jag är ju mognare än dig så jag fattar inte varför du skrev det? Palla änns käfta om det?? Forstor fortfarande inte vad du menar, men orkar int slosa min tid med dej. Men snalla, skriv inte med overdrivna fragetacken. Men du är ju störd... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Hittar du knappt några servrar på Battlefield 2 Online? Det är för att nästan alla använder Patch 1.41. Vad är en patch? En Patch är en fil som uppdaterar spelet med buggs, nya vapen, nya attacker osv.. Så patcher är som en uppdatering för spelet. Vart kan jag ladda ner den då? Du kan ladda ner Patchen härifrån: http://download25.gamershell.com/cgi-bin/f..._patch_1.41.zip OMFG... Om någon inte hittar någon server så skapar väl den personen en tråd och frågar... OMFG... Men om han nu gjort en tråd om det så behöver inte "nybörjare" spamma ner forumet med massa dumma frågar om hur man får flera servrar att komma upp. Och när skrev jag det??? nybörjare? Huh? Förklara vad du menar ? Förstår inte med ditt skitunge språk med överdrivet med frågetecken osv. Förstår du svenska eller? Det var ju hur man fick upp fler servrar som tråden hanlade om. Det verkar du inte ha förstått " Men om han nu gjort en tråd om det så behöver inte "nybörjare" spamma ner forumet med massa dumma frågar om hur man får flera servrar att komma upp. Med nybörjare tolkar jag det som mig, men jag är ju mognare än dig så jag fattar inte varför du skrev det? Palla änns käfta om det?? Forstor fortfarande inte vad du menar, men orkar int slosa min tid med dej. Men snalla, skriv inte med overdrivna fragetacken. Men du är ju störd... Är jag? Aj aj, det var inte bra :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pw80 Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 (redigerat) Hittar du knappt några servrar på Battlefield 2 Online? Det är för att nästan alla använder Patch 1.41. Vad är en patch? En Patch är en fil som uppdaterar spelet med buggs, nya vapen, nya attacker osv.. Så patcher är som en uppdatering för spelet. Vart kan jag ladda ner den då? Du kan ladda ner Patchen härifrån: http://download25.gamershell.com/cgi-bin/f..._patch_1.41.zip OMFG... Om någon inte hittar någon server så skapar väl den personen en tråd och frågar... OMFG... Men om han nu gjort en tråd om det så behöver inte "nybörjare" spamma ner forumet med massa dumma frågar om hur man får flera servrar att komma upp. Och när skrev jag det??? nybörjare? Huh? Förklara vad du menar ? Förstår inte med ditt skitunge språk med överdrivet med frågetecken osv. Förstår du svenska eller? Det var ju hur man fick upp fler servrar som tråden hanlade om. Det verkar du inte ha förstått " Men om han nu gjort en tråd om det så behöver inte "nybörjare" spamma ner forumet med massa dumma frågar om hur man får flera servrar att komma upp. Med nybörjare tolkar jag det som mig, men jag är ju mognare än dig så jag fattar inte varför du skrev det? Palla änns käfta om det?? Forstor fortfarande inte vad du menar, men orkar int slosa min tid med dej. Men snalla, skriv inte med overdrivna fragetacken. Men du är ju störd... Nej DU är störd. Redigerat 3 Oktober 2009 av Pw80 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 Hittar du knappt några servrar på Battlefield 2 Online? Det är för att nästan alla använder Patch 1.41. Vad är en patch? En Patch är en fil som uppdaterar spelet med buggs, nya vapen, nya attacker osv.. Så patcher är som en uppdatering för spelet. Vart kan jag ladda ner den då? Du kan ladda ner Patchen härifrån: http://download25.gamershell.com/cgi-bin/f..._patch_1.41.zip OMFG... Om någon inte hittar någon server så skapar väl den personen en tråd och frågar... OMFG... Men om han nu gjort en tråd om det så behöver inte "nybörjare" spamma ner forumet med massa dumma frågar om hur man får flera servrar att komma upp. Och när skrev jag det??? nybörjare? Huh? Förklara vad du menar ? Förstår inte med ditt skitunge språk med överdrivet med frågetecken osv. Förstår du svenska eller? Det var ju hur man fick upp fler servrar som tråden hanlade om. Det verkar du inte ha förstått " Men om han nu gjort en tråd om det så behöver inte "nybörjare" spamma ner forumet med massa dumma frågar om hur man får flera servrar att komma upp. Med nybörjare tolkar jag det som mig, men jag är ju mognare än dig så jag fattar inte varför du skrev det? Palla änns käfta om det?? Forstor fortfarande inte vad du menar, men orkar int slosa min tid med dej. Men snalla, skriv inte med overdrivna fragetacken. Men du är ju störd... Nej DU är störd. men herregud! sluta bråka :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg