gozo Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 ska jag köpa mario kart wii eller super mario galaxy?? Kör mest själv men med kompisar ibland Vilket ska jag välja??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Salam Alekom! Galaxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Salam Alekom! Galaxy Skärp dig? Galaxy helt klart, har aldrig förstått mig på Mario kart spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Mario Kart utan tvekan. Galaxy är för enkelt och man tröttnar snabbt. Super Mario 64 var underbart, men Sunshine + Galaxy har inte samma charm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gozo Skrivet 24 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Funderar även på att köpa båda men det blir dyrt:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Funderar även på att köpa båda men det blir dyrt:( Salam elekom! Spara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gozo Skrivet 26 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Tror jag har bestämt mej för galaxy men é inte säker så svara gjärna mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Mario kart är bara kul att köra med vänner tycker jag. Men galaxy är najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gozo Skrivet 30 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 har köpt galaxy och é nöjd så nu behöver ni inte svara mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Om du vill spela med andra i världen och kanske med kompisar och ha en jätta kul multiplayer tid så är det heltklart Mario Kart Wii Om du vill ha underbara mysiga kvällar med bara dig och ett spel som du kan spela i lugn och ro och NJUTA av MUSIKEN <3 så är det helt klart Super Mario Galaxy ! Gör ditt var ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Mario Kart definitivt. Gillade inte riktigt Sunshine och Galaxy.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Mario Kart Wii! En sak ska jag säga dig.. Super Mario Galaxy SUGER!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.