mariofan96 Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Mario Kart Wii! En sak ska jag säga dig.. Super Mario Galaxy SUGER!!!dat gör det inte :angry: :angry: !!!!!!har faktiskt alla 242 stjärnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ola543 Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 ska jag köpa mario kart wii eller super mario galaxy?? Kör mest själv men med kompisar ibland Vilket ska jag välja??? mario kart wii :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lagerrothen Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Musiken på super mario galaxy är nice! Det är roligt att spela multi player på mario kart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PortaL Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Galaxy helt klart har du tänt dej 1:an eller 2:an??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 må en förbannelse vila över super mario galaxy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PortaL Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 må en förbannelse vila över super mario galaxy! Norsk eller bara p12? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Asså ärligt, kolla igenom tråden innan ni postar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 må en förbannelse vila över super mario galaxy! Norsk eller bara p12? Det är ingenting norskt om det inlägget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PortaL Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 må en förbannelse vila över super mario galaxy! Norsk eller bara p12? Det är ingenting norskt om det inlägget? Det låter norskt ....... Men sry för inlägget då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.