XboX360PwNage Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 (redigerat) okej har tänkt modda mina xbox 360 kontroller nu men för att lägga in lite extra "bling" "bling" så undrade jag om man kunde köpa genomskinliga "thumbsticks" skal ochså men inte så viktigt för dom som inte fattade hur jag menade Redigerat 23 Augusti 2009 av XboX360PwNage Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Ehlen o sehlen! Verkade som att ingen svarade!? Finns en youtube channel som har massvis med ider om hur du kan modda din kontroll! Sök bara lite så hittar du nog channeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Ehlen o sehlen! ursäkta mig men varför skriver du det konstiga språket?? Ärru 12 år eller från Frankrike ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Ehlen o sehlen! ursäkta mig men varför skriver du det konstiga språket?? Ärru 12 år eller från Frankrike ??? Han har Saddam som användarnamn så min första gissning skulle vara att Ehlen o sehlen är arabiska. (Duh) Franska? Har du någonsin hört någon tala Franska? -__- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 Ehlen o sehlen! ursäkta mig men varför skriver du det konstiga språket?? Ärru 12 år eller från Frankrike ??? Han har Saddam som användarnamn så min första gissning skulle vara att Ehlen o sehlen är arabiska. (Duh) Franska? Har du någonsin hört någon tala Franska? -__- Lol! Men man behöver inte skriva det hela tin! Och vad ska man använda arabiska för? Det behöver man lära sig -_-! Om man bor i Frankrike är det annan sak! Och jag kan tro att Han är från arabien i så fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 Ehlen o sehlen! ursäkta mig men varför skriver du det konstiga språket?? Ärru 12 år eller från Frankrike ??? Han har Saddam som användarnamn så min första gissning skulle vara att Ehlen o sehlen är arabiska. (Duh) Franska? Har du någonsin hört någon tala Franska? -__- Lol! Men man behöver inte skriva det hela tin! Och vad ska man använda arabiska för? Det behöver man lära sig -_-! Om man bor i Frankrike är det annan sak! Och jag kan tro att Han är från arabien i så fall! Arabien? wut? Jag tror iförsig att han skriver det för skojs skull, men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 Ehlen o sehlen! ursäkta mig men varför skriver du det konstiga språket?? Ärru 12 år eller från Frankrike ??? Han har Saddam som användarnamn så min första gissning skulle vara att Ehlen o sehlen är arabiska. (Duh) Franska? Har du någonsin hört någon tala Franska? -__- Lol! Men man behöver inte skriva det hela tin! Och vad ska man använda arabiska för? Det behöver man lära sig -_-! Om man bor i Frankrike är det annan sak! Och jag kan tro att Han är från arabien i så fall! Bwahaha! Vilket hål har du gömt dig i? Det existerar inget land som heter arabien, och du behöver lära dig skriva för "det behöver man lära sig". Och vad har "Om man bor i Frankrike så är det en annan sak!" med någonting att göra? Är det ett försök till en idiotisk bortförklaring eller? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Ehlen o sehlen! ursäkta mig men varför skriver du det konstiga språket?? Ärru 12 år eller från Frankrike ??? Han har Saddam som användarnamn så min första gissning skulle vara att Ehlen o sehlen är arabiska. (Duh) Franska? Har du någonsin hört någon tala Franska? -__- Lol! Men man behöver inte skriva det hela tin! Och vad ska man använda arabiska för? Det behöver man lära sig -_-! Om man bor i Frankrike är det annan sak! Och jag kan tro att Han är från arabien i så fall! Bwahaha! Vilket hål har du gömt dig i? Det existerar inget land som heter arabien, och du behöver lära dig skriva för "det behöver man lära sig". Och vad har "Om man bor i Frankrike så är det en annan sak!" med någonting att göra? Är det ett försök till en idiotisk bortförklaring eller? xD Ehlen o sehlen! Man ska väl hälsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Ehlen o sehlen! ursäkta mig men varför skriver du det konstiga språket?? Ärru 12 år eller från Frankrike ??? Han har Saddam som användarnamn så min första gissning skulle vara att Ehlen o sehlen är arabiska. (Duh) Franska? Har du någonsin hört någon tala Franska? -__- Lol! Men man behöver inte skriva det hela tin! Och vad ska man använda arabiska för? Det behöver man lära sig -_-! Om man bor i Frankrike är det annan sak! Och jag kan tro att Han är från arabien i så fall! Bwahaha! Vilket hål har du gömt dig i? Det existerar inget land som heter arabien, och du behöver lära dig skriva för "det behöver man lära sig". Och vad har "Om man bor i Frankrike så är det en annan sak!" med någonting att göra? Är det ett försök till en idiotisk bortförklaring eller? xD Ehlen o sehlen! Man ska väl hälsa? Såklart ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Ehlen o sehlen! ursäkta mig men varför skriver du det konstiga språket?? Ärru 12 år eller från Frankrike ??? Han har Saddam som användarnamn så min första gissning skulle vara att Ehlen o sehlen är arabiska. (Duh) Franska? Har du någonsin hört någon tala Franska? -__- Lol! Men man behöver inte skriva det hela tin! Och vad ska man använda arabiska för? Det behöver man lära sig -_-! Om man bor i Frankrike är det annan sak! Och jag kan tro att Han är från arabien i så fall! Bwahaha! Vilket hål har du gömt dig i? Det existerar inget land som heter arabien, och du behöver lära dig skriva för "det behöver man lära sig". Och vad har "Om man bor i Frankrike så är det en annan sak!" med någonting att göra? Är det ett försök till en idiotisk bortförklaring eller? xD Ehlen o sehlen! Man ska väl hälsa? Såklart ;D hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.