VAZE Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Skrivet 24 Augusti 2009 (redigerat) Nu är det så att min kompis har en kompis som har ett wow acc och han låter mig köra på det. Jag orkar inte lvla en char från lvl 1-80 så ska göra en DK, men jag undrar vilken specc ska jag lvla med? Blood är den ända specc som jag är förtjust i att lvla men är den bra? En till fråga hur lång tid tror ni att det kommer att ta att lvla dk från 55-80? Jag använder QH och komma nog spela 1-2 timmar vardag (kan bli upp till 3-4 om jag inte har så mkt läxor den veckan) och på helger så blir det nog mer typ 4 timmar kan bli mer eller mindre. Redigerat 24 Augusti 2009 av BigAfro
ExorZ Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Skrivet 24 Augusti 2009 Nu är det så att min kompis har en kompis som har ett wow acc och han låter mig köra på det. Jag orkar inte lvla en char från lvl 1-80 så ska göra en DK, men jag undrar vilken specc ska jag lvla med? Blood är den ända specc som jag är förtjust i att lvla men är den bra? En till fråga hur lång tid tror ni att det kommer att ta att lvla dk från 55-80? Jag använder QH och komma nog spela 1-2 timmar vardag (kan bli upp till 3-4 om jag inte har så mkt läxor den veckan) och på helger så blir det nog mer typ 4 timmar kan bli mer eller mindre. Blood - så du kan sola allt 3 veckor.
prophet Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Skrivet 24 Augusti 2009 Körde Blood på min deathknight, väldigt skönt. och ja, för en nybörjare tar det väl 3-4 veckor.
Rekommendera inlägg