Blattenn Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 Hej! Jag vill ha lysdioder på min moppe på ventilhattarna men har hör att sont är olagligt. Är det olaglit på riktigt eller är det bara neonljus under moppen som är olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 om du har eumoppe (iaf 45..) så måste du ju åka till bilprovningen (eller vad det nu än är) för att få det godkänt. Alltså du ändrar något. Men sen tror jag att neonljus inte är så bra på en moped.. har faktiskt ingen aning :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Du får inte ha polisens färger iallafall, i think. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Jag tror att neonljus undertill inte är tillåtet, samt att man kan få böta några hundralappar. Tror även att du ska hoppa över med att välja utrycknings reserverade färgerna, blått och rött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.