Hoppa till innehåll

Gta Iv


Gäst jeppedoli

Rekommendera inlägg

Gäst jeppedoli

Hej. Jag köpte Xbox 360 för 2200 kr och Gta Iv. Jag spelade ca 7 dagar sen hade jag tröttnat på Gta Iv. Nu har jag haft mitt Xbox 360 i ett halv år. Jag tröttnade på Xbox 360 asså jag gillade inte att spela det vad det än är för spel-.-

Men jag satt och spelade vanligt Xbox ett år utan att tröttna för några år sedan :huh:

Jag har en kompis och så fort han kommer hem till mig så springer han upp till mitt Xbox360 och börjar spela direkt. Speciellt Gta Iv (4)

 

Asså jag kan inte fatta vad som är bra med Gta Iv? Jag tyckte förut att Gta Sa var skit roligt. Asså jag tycker fortfarande att Gta Sa är mycket roligare än Gta Iv. Dessutom så tycker jag Gta Iv är så jäkla beige <_<

Asså jag köpte ett Xbox360 för 2200 och jag tycker inte det finns något att göra :o

Kan ni säga vad det finns att göra än att sitta och spela enkla asså lätta spel som man klarar ut hur lätt som hällst.

 

Typ som Fable The Lost Chapters tycker är jag är bättre än Fable 2!

Jag skulle typ inte bry mig nästan om mitt Gta Iv var trasigt. För jag tycker det är är jävla töntigt fast alla gillar det -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
×
  • Skapa ny...