Hoppa till innehåll

Tänker Byta Realm


Hellbringer
 Dela

Rekommendera inlägg

Min alt är nu på en skit realm så därför tänker jag betala och byta realm.

Men vet inte vilken av de här tre jag ska välja: Magtheridon, Outland eller Shattered Hand.

Lutar mest åt Outland just nu men vill höra era åsikter först.

Och om ni undrar är det en Horde gubbe och nej jag har inga vänner på de realms jag tänker byta till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

För att det är roligare att spela om det finns många olika spelare? Det tycker jag i alla fall, körde på dentarg förut sen bytte jag till kazzak för att alla mina irl polare kör där och jag tycker det blev lite roligare med mycket folk :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att det är roligare att spela om det finns många olika spelare? Det tycker jag i alla fall, körde på dentarg förut sen bytte jag till kazzak för att alla mina irl polare kör där och jag tycker det blev lite roligare med mycket folk :blink:

Jo men då kommer du heller inte in i wow, You're 509 in queueueueue

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man brukar ju inte behöva vara i kö så länge och jag är inloggad typ hela tiden när jag inte spelar så jag brukar inte behöva stå i kö... Och det är typ bara söndags kvällar det är kö och om man inte orkar stå i kö då kan man ju passa på att göra något annat :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man brukar ju inte behöva vara i kö så länge och jag är inloggad typ hela tiden när jag inte spelar så jag brukar inte behöva stå i kö... Och det är typ bara söndags kvällar det är kö och om man inte orkar stå i kö då kan man ju passa på att göra något annat :P

Och det är priset du är villig att betala för att spela på samma realm som 1000 andra personer du inte känner? :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...