Lynott Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 jag hoppas ni syftar på det brittiska orginal office och inte den amerikanska versionen? ;(Antagligen :P ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 scrubs, 2 and half men och det som går på 6:an ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Rekomenderar Starkt: - Two and a Half Men - Family Guy - South Park - How I met Your Mother - Rules of Engagement Rekomenderar Halvt: - Scrubs - Simpsons - My Name is Earl - Våra Värsta år (Married With Children) - The Office Rekomenderar INTE: - Seinfeld (tråkigaster "humor" serien jag sett) - Cheers - Spin City - Everybody Loves Raymond Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Rekomenderar Starkt: - Two and a Half Men - Family Guy -South Park - How I met Your Mother - Rules of Engagement Rekomenderar Halvt: - Scrubs - Simpsons - My Name is Earl - Våra Värsta år (Married With Children) - The Office Rekomenderar INTE: - Seinfeld - Cheers - Spin City - Everybody Loves Raymond Rekommenderar dom som står med fet stil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Two And A Half Men Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 2 ½ Men Family Guy Simpsons (nya avsnitten) Scrubs South park My Name Is Earl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 How i met your mother 2½ men Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 My Name Is Earl är ju imba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Two and a Half Men, Scrubs, Seinfelt, My Name is Earl, Weeds, South Park, Family Guy, How I Met Your Mother. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Rekomenderar Starkt: - Two and a Half Men - Family Guy - South Park - How I met Your Mother - Rules of Engagement Rekomenderar Halvt: - Scrubs - Simpsons - My Name is Earl - Våra Värsta år (Married With Children) - The Office Rekomenderar INTE: - Seinfeld (tråkigaster "humor" serien jag sett) - Cheers - Spin City - Everybody Loves Raymond Seinfeld är ju skitbra! :( Jag rekommenderar Weeds och Scrubs. Weeds är ganska seriöst och fokuserar mycket på karaktärerna och deras liv, men det finns en hel del bra skämt och roliga scener. Scrubs har Family Guy humor, fast med riktiga skådespelare. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Rekomenderar Starkt: - Two and a Half Men - Family Guy - South Park - How I met Your Mother - Rules of Engagement Rekomenderar Halvt: - Scrubs - Simpsons - My Name is Earl - Våra Värsta år (Married With Children) - The Office Rekomenderar INTE: - Seinfeld (tråkigaster "humor" serien jag sett) - Cheers - Spin City - Everybody Loves Raymond Seinfeld är ju skitbra! :( Jag rekommenderar Weeds och Scrubs. Weeds är ganska seriöst och fokuserar mycket på karaktärerna och deras liv, men det finns en hel del bra skämt och roliga scener. Scrubs har Family Guy humor, fast med riktiga skådespelare. :D lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 (redigerat) Jag hatar iaf våra värsta år -.-'' dom bara säger nåt och alla garvar. Jag gillar family guy, simpsons,överlevarna och scrubs :) Fast överlevarna var en kort säsong..... Slutar i helgen tror jag xD Höll på att glömma 2 & ½ men. Seinfeld suger... Vänta. south park... och My name is earl... aja det finns många bra. :) WEEEDZZZZZZZ...... Redigerat 11 September 2009 av EnBanan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.