Rotom Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Skrivet 31 Augusti 2009 (redigerat) Hej! jag tyckte att min första pokemon sprite var ganska lätt <_< Och jag undrar om alla's var det :huh: Jag vill veta hur den ser ut (bilden), om den var lätt, medium eller svår, typ(er) och vilka pokemon ni använde. det är friviligt om ni vill skriva något annat om pokemonen t ex. stats. Tack och hej! :P Redigerat 6 September 2009 av Rotom
JosJuice Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Skrivet 31 Augusti 2009 http://i152.photobucket.com/albums/s183/JosJuice/final5597560033-iaza.png Var inte så svårt...
Wetterl Skrivet 1 September 2009 Rapport Skrivet 1 September 2009 Den måste vara raderad sen länge tillbaks
IRaeven Skrivet 1 September 2009 Rapport Skrivet 1 September 2009 (redigerat) min första va och den var lätt och jag blandade dusknoir,shedinja,gengar Redigerat 1 September 2009 av anton99
Rotom Skrivet 6 September 2009 Författare Rapport Skrivet 6 September 2009 Hej! jag tyckte att min första pokemon sprite var ganska lätt <_< Och jag undrar om alla's var det :huh: Jag vill veta hur den ser ut (bilden), om den var lätt, medium eller svår, typ(er) och vilka pokemon ni använde. det är friviligt om ni vill skriva något annat om pokemonen t ex. stats. Tack och hej! :P här är den : SPIRIFLOON rotom pokedex nr. (inte klart ) ballon pokemon Typ: ghost/flying stats: hp: 3/5 atk:2/5 def:1/5 spe. atk:3/5 spe.def:2/5 speed:3/5 pokedex text: When kids hold it and think it's a ballon, it will try to take them to the outer dimension. Still, they are to heavy for it. PS. shiny och tjej former kommer snart.
Rekommendera inlägg