5FJSKFJSKGJES Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Nokia 3310 är nog den mest hållbara som tidigare sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 http://farm4.static.flickr.com/3189/2692749410_293c2e0b62.jpg Har funkat bra för mig. Priset ligger på lite under tusenlappen. Min kompis hatar den mobilen, han fick den i julklapp :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 http://farm4.static.flickr.com/3189/2692749410_293c2e0b62.jpg Har funkat bra för mig. Priset ligger på lite under tusenlappen. Usch, vilken fruktansvärd mobiltelefon.Ingen Sony Ericsson, inte en 3310 heller. (Den har väl inte någon SMS-funktion? T9 är bra också jue.) Nokia 5220an ser bra ut, skall kolla upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Det är väl klart att en nokia 3310 har en sms funktion. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 nokia 3310 har en sms funktion, den har även spel har jag för mig.. (snake..?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rown Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 http://farm4.static.flickr.com/3189/2692749410_293c2e0b62.jpg Har funkat bra för mig. Priset ligger på lite under tusenlappen. Dock så river man håret av sig pga av alla funktioner som saknas, som t.ex genvägar eller de fula teman som man inte kan byta. Håller med, jag gjorde misstaget att köpa den för 1-2 år sen >.< Men nu har jag min älskade w705 <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Det är väl klart att en nokia 3310 har en sms funktion. :SMed en bra ordlista? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Det är väl klart att en nokia 3310 har en sms funktion. :SMed en bra ordlista? :rolleyes: Nja, lite osäkert. Men hur ofta använder man en ordlista i ett sms..? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 (redigerat) Det är väl klart att en nokia 3310 har en sms funktion. :S Med en bra ordlista? :rolleyes: Nja, lite osäkert. Men hur ofta använder man en ordlista i ett sms..? :P Så du menar att du sitter och knappar in orden manuellt? :S Redigerat 1 September 2009 av Prototype Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Det är väl klart att en nokia 3310 har en sms funktion. :S Med en bra ordlista? :rolleyes: Nja, lite osäkert. Men hur ofta använder man en ordlista i ett sms..? :P Så du menar att du sitter och knappar in orden manuellt? :S Knappar in orden manuellt? Vad syftar du på då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Det är väl klart att en nokia 3310 har en sms funktion. :S Med en bra ordlista? :rolleyes: Nja, lite osäkert. Men hur ofta använder man en ordlista i ett sms..? :P Så du menar att du sitter och knappar in orden manuellt? :S Knappar in orden manuellt? Vad syftar du på då? T9 ordlistan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Det är väl klart att en nokia 3310 har en sms funktion. :S Med en bra ordlista? :rolleyes: Nja, lite osäkert. Men hur ofta använder man en ordlista i ett sms..? :P Så du menar att du sitter och knappar in orden manuellt? :S Knappar in orden manuellt? Vad syftar du på då? T9 ordlistan Nej fan, orka att använda den.. Men iaf, så finns det en i 3310. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.