kimoo Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Hej, vilken attack gillar ni mest? Min är Aura Sphere Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 (redigerat) tycker att spark är rätt så bra fast jag gillar mest close combat Redigerat 3 September 2009 av anton99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 Ice Beam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 Ice Beam, Blaze Kick, Muddy Waterm Focus Punch, Bubblebeam, Aurora Beam. Listan kan göras lång, ~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 Jag tycker ExtremeSpeed och Brave Bird är coola. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 Sky attack och Hyper beam by far Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 Snacka om att alla P11 börjar få slut på ideér när de gäller trådar när dem börjar fråga vilken som är den bästa attacken i ett pokemon spel :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 Beror på spel. Crystal: Fire Blast FireRed: Thunder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 menar du den attacken man tycker är bäst eller coolast, för om det är bäst så är ju knappast spark bäst. coolast petal dance bäst earthquake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimoo Skrivet 3 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 menar du den attacken man tycker är bäst eller coolast, för om det är bäst så är ju knappast spark bäst. coolast petal dance bäst earthquake jag skrev bäst och jag menar ''bäst'' med Power o sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 menar du den attacken man tycker är bäst eller coolast, för om det är bäst så är ju knappast spark bäst. coolast petal dance bäst earthquake har ej sakt att den är bäst men ade att den var cool och jag tycker att close combat är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Earthquake. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg