aha Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 är det nån som kan tänka sig byta venusaur(stavning?) snälla!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimoo Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Vill du ha venusaur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aha Skrivet 2 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 ja!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 är det nån som kan tänka sig byta venusaur(stavning?) snälla!!!!!!!!!!!!!! Du stavade rätt. Vad har du att erbjuda då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimoo Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Nej, men du kan få Bulbausar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aha Skrivet 2 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 vad tar du för bulbausar? vad jag vill erbjuda? vad vill du ha? snälla svara :gitarr: kom ingen lets go Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HnwHead Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 Om du kollar lite längre ner(typ 10 trådar) så finns det redan en Pokémon trade tråd. Säg vad du erbjuder istället. Jag har också en som jag kan tänkas byta.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimoo Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 vad tar du för bulbausar? vad jag vill erbjuda? vad vill du ha? snälla svara :gitarr: kom ingen lets go vet nte, vad har du för nårra som du kan tänkas byta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 Först och främst, vilket spel* är det du vill byta på? *(Pokémon version) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg