Hoppa till innehåll

Hur Ska Man Komma Över En Tjej?


Mumutio
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

r i alla fall bestämt mig nu, vilket är på tiden. Antingen så vill hon vara tillsammans med honom, eller så är hon för trångsynt och naiv för att fatta att hon inte vill det. Oavsett så orkar jag inte bry mig längre. Hur gör jag för att komma över henne? Jag kommer träffa henne nästan varje morgon på tåget och tänker inte bara ignorera henne, så vi kommer att träffas. Att bara glömma henne är därför uteslutet.

 

aah... sånt är så jävla jobbigt asså :/ när man lär känna en söt tjej sen efter ett tag när man börjar fatta känslor för henne så kommer det alltid fram att hon fortfarande gillar sin kille som har gjort uppehåll med henne flera gånger eller ngt liknade.

 

Så va det med mig och en tjej förra sommaren. Vi träffades i min skola, sen började vi snacka på msn och började ringa varan och våra samtal varade i timmar. allt jag gjorde på mitt sommarlov då var att snacka med henne och gå ut på stan med henne. hon berättade alltid hur hennes kille va dum, otrogen etc och frågade mig sen vad hon skulle göra.

jag sa att hon kunde glömma han eftersom han hade varit otrogen mot henne ett antal ggr. hon sa att sen att det skulle hon göra. efter en vecka så ringde jag henne och snacka lite och då frågade hon mig och jag gillade henne och man får den varma känslan du vet (: såklart sa jag att det gjorde jag och hon sa att hon tyckte om mig.

 

då trodde jag att vi hade ngt på gång liksom... men efter en vecka så hade hon snackat med sin kille som jag trodde att hon hade gjort slut med. iaf, nu va han den bästa killen i hennes liv och jag blev så jävla arg och ledsen så jag blockade henne och slutade ringa henne. allt va skit typ och jag kände inte för ngt längre.

 

sen började jag gymnasiet och där så fanns det andra tjejer såklart (: men jag kom bara över henne, det tog ju ett tag men...

 

btw: tror att tjejer i åldern 14-15 år inte är så smarta, oftast är det bättre att vänta tills man börjar på gymnasiet som du har gjort och försöka hitta ngn smart tjej där som verkar vara lite mognare.

 

*tjejer är så jävla efter asså när det gäller killar.*

Redigerat av 90LIVE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehe det du skriver känner jag igen ;)

du kommer nog känna så för en annan tjej ganska snart om du träffar eller ser ngn.

 

och sånt är ju så jävla drygt att tjejer alltid ska hålla på att snacka om deras kille hela tiden. Ofta man bryr sig >.>

 

och den tjejen som jag snacka med har gjort likadant som din har gjort. jag har inte tagit ngn kontakt med henne på ett ganska bra tag nu och jag har henne blockad på msn. jag orkar inte med att snacka med henne för hon kommer bara prata om hennes kille.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Woooho!!! De gjorde slut efter 1 ½ år!!! Hoppas det var pga mig lite också. :D

 

Nu kan jag umgås med henne som jag vill! jag behöver inte dölja något!!! :bah:

En stor applåd för fuskas egna Mumutio, som förtjänar det efter ett och ett halvt års förödande!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måste ba säga, jag hade en tjej på g. men blev tsm med en annan (komplicerat) och sen när vi gjorde slut. ville jag börja bli på g med den första tjejen igen. men då var de försent liksom. Ett stort misstag.. den där tjejen jag blev tsm med brydde sig knappt om mig, medans den andra tjejen typ brydde sig som fan. men nu är de försent. Får skylla mig själv. Aja, då vet ni liksom haha.

 

Ontopic:

Mitt intryck från texten är att den där tjejen verka ganska ytlig med tanke på strand delen. Och hon verkar inte vara kär i dig, ifall hon håller på med dig, men inte dumpar sin kille, då är du utnyttjad. Hon har inte skarpa känslor för dig. Allt enbart efter texten du skrev överst. Kan ju aldrig veta hur de egentligen är liksom. Men de har hänt mig så där satt de känns lite så. Sen nu när hon dumpa sin kille ska du inte låta henne få dig direkt. Kom ihåg hur hon fick dig att må..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...