Stixx Skrivet 5 September 2009 Rapport Skrivet 5 September 2009 (redigerat) nu har wii internet blivit gratis i wii shop!! asfett!sitter själv vid min wii just nu. om ni undrar så är min friend code till ssbb 0044-9860-2322 Redigerat 5 September 2009 av Ponne92 Citera
MysticGohan Skrivet 5 September 2009 Rapport Skrivet 5 September 2009 nu har wii internet blivit gratis i wii shop!! asfett!sitter själv vid min wii just nu. om ni undrar så är min friend code till ssbb 0044-9860-2322Du är lite sent ute... Citera
JosJuice Skrivet 5 September 2009 Rapport Skrivet 5 September 2009 nu har wii internet blivit gratis i wii shop!! asfett!sitter själv vid min wii just nu. om ni undrar så är min friend code till ssbb 0044-9860-2322Du är lite sent ute... Nej. Internet Channel var gratis i början, men sedan kostade den 500 Wii Points i ett bra tag. Den blev gratis igen för någon dag sedan - det kom ett brev på WiiConnect24 om det. Citera
MysticGohan Skrivet 5 September 2009 Rapport Skrivet 5 September 2009 nu har wii internet blivit gratis i wii shop!! asfett!sitter själv vid min wii just nu. om ni undrar så är min friend code till ssbb 0044-9860-2322 Du är lite sent ute... Nej. Internet Channel var gratis i början, men sedan kostade den 500 Wii Points i ett bra tag. Den blev gratis igen för någon dag sedan - det kom ett brev på WiiConnect24 om det. Jag vet, men brevet kom för typ 3 dagar sen, och han postar de nu... Citera
FreakyStyley Skrivet 5 September 2009 Rapport Skrivet 5 September 2009 Men herregud SLUTA KLAGA! Citera
MysticGohan Skrivet 5 September 2009 Rapport Skrivet 5 September 2009 Vafan?!!? Jag som lade ut 50 kr på den (=P)Jag laddade ner den precis när den släpptes, så jag fick den gratis....jag använder den ändå aldrig, så de känns lite bortkastat Citera
JosJuice Skrivet 5 September 2009 Rapport Skrivet 5 September 2009 Vafan?!!? Jag som lade ut 50 kr på den (=P)Då kan du få ett gratis NES-spel i slutet av oktober. Citera
MysticGohan Skrivet 5 September 2009 Rapport Skrivet 5 September 2009 Vafan?!!? Jag som lade ut 50 kr på den (=P)Då kan du få ett gratis NES-spel i slutet av oktober. :o var står de? Citera
Gäst EmoNerdChild Skrivet 5 September 2009 Rapport Skrivet 5 September 2009 Vafan?!!? Jag som lade ut 50 kr på den (=P)Jag laddade ner den precis när den släpptes, så jag fick den gratis....jag använder den ändå aldrig, så de känns lite bortkastat vadå bortkastat? Du fick den gratis, här är det inget som kastats bort. Citera
MysticGohan Skrivet 5 September 2009 Rapport Skrivet 5 September 2009 Vafan?!!? Jag som lade ut 50 kr på den (=P) Jag laddade ner den precis när den släpptes, så jag fick den gratis....jag använder den ändå aldrig, så de känns lite bortkastat vadå bortkastat? Du fick den gratis, här är det inget som kastats bort. Tar upp plats på 'hårddisken' som wiit har... Citera
Gäst EmoNerdChild Skrivet 5 September 2009 Rapport Skrivet 5 September 2009 Vafan?!!? Jag som lade ut 50 kr på den (=P) Jag laddade ner den precis när den släpptes, så jag fick den gratis....jag använder den ändå aldrig, så de känns lite bortkastat vadå bortkastat? Du fick den gratis, här är det inget som kastats bort. Tar upp plats på 'hårddisken' som wiit har... Trodde du skulle svara något liknande, vilket bara är korkat. Om du tycker det tar plats är det bara att ta bort kanalen. Citera
MysticGohan Skrivet 5 September 2009 Rapport Skrivet 5 September 2009 Vafan?!!? Jag som lade ut 50 kr på den (=P) Jag laddade ner den precis när den släpptes, så jag fick den gratis....jag använder den ändå aldrig, så de känns lite bortkastat vadå bortkastat? Du fick den gratis, här är det inget som kastats bort. Tar upp plats på 'hårddisken' som wiit har... Trodde du skulle svara något liknande, vilket bara är korkat. Om du tycker det tar plats är det bara att ta bort kanalen. Går det att ladda ner den gratis igen då? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.