Gäst EmoNerdChild Skrivet 5 September 2009 Rapport Skrivet 5 September 2009 (redigerat) Vafan?!!? Jag som lade ut 50 kr på den (=P) Jag laddade ner den precis när den släpptes, så jag fick den gratis....jag använder den ändå aldrig, så de känns lite bortkastat vadå bortkastat? Du fick den gratis, här är det inget som kastats bort. Tar upp plats på 'hårddisken' som wiit har... Trodde du skulle svara något liknande, vilket bara är korkat. Om du tycker det tar plats är det bara att ta bort kanalen. Går det att ladda ner den gratis igen då? Det borde gå, man kan väll ladda ner spel gratis igen(?), då borde man kunna ladda ner internet gratis igen.Vet dock inte riktigt säkert. Edit: men varför skulle du vilja ladda ner den igen om du inte använder den? Redigerat 5 September 2009 av EmoNerdChild Citera
JosJuice Skrivet 6 September 2009 Rapport Skrivet 6 September 2009 (redigerat) Går det att ladda ner den gratis igen då?Det borde gå, man kan väll ladda ner spel gratis igen(?), då borde man kunna ladda ner internet gratis igen.Vet dock inte riktigt säkert. Edit: men varför skulle du vilja ladda ner den igen om du inte använder den? Ja, det går. Redigerat 6 September 2009 av JosJuice Citera
MysticGohan Skrivet 6 September 2009 Rapport Skrivet 6 September 2009 Vafan?!!? Jag som lade ut 50 kr på den (=P) Jag laddade ner den precis när den släpptes, så jag fick den gratis....jag använder den ändå aldrig, så de känns lite bortkastat vadå bortkastat? Du fick den gratis, här är det inget som kastats bort. Tar upp plats på 'hårddisken' som wiit har... Trodde du skulle svara något liknande, vilket bara är korkat. Om du tycker det tar plats är det bara att ta bort kanalen. Går det att ladda ner den gratis igen då? Det borde gå, man kan väll ladda ner spel gratis igen(?), då borde man kunna ladda ner internet gratis igen.Vet dock inte riktigt säkert. Edit: men varför skulle du vilja ladda ner den igen om du inte använder den? Om min dator helt plötsligt var ute och gick och så möter den på CHUCK NORRIS på vägen till affären? Ontopic: någon som är hemma hos mig kanske behöver gå in på internet när jag sitter vid datorn? Jag vet faktiskt inte, bara undrade Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.