Arwen Undomiel Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 noop jag menade wind tempel eller vad det heter men jag är inne där men behäver hjälp hur berifar man sin kompus det står att jag måste bli lika tung som the deku tree sen står det if onlu the dekku tree was here snälla hjälp mig Du ska ta på dig iron boots och sen hookshota på stenen, tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrik14 Skrivet 12 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 vad menar du med hookshoota Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 vad menar du med hookshoota Skjuta med hookshot, så klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrik14 Skrivet 12 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 (redigerat) det gick inte händer ingenting Redigerat 12 April 2004 av fredrik14 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 det gick inte händer ingenting Alltså, är du utanför buren där Makar är fången? På den stora stenen som blockerar ingången är det väl ett hookshotmärke? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrik14 Skrivet 12 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 ja jag är utanför där men vart ska jag sikta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 ja jag är utanför där men vart ska jag sikta På hookshotmärket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrik14 Skrivet 12 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 n'r jag siktar mot statun är det rött sikte det blir inte gult som det ska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrik14 Skrivet 12 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 händer ingenting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 n'r jag siktar mot statun är det rött sikte det blir inte gult som det ska Du måste stå precis framför statyn, alltså nära. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrik14 Skrivet 12 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 händer ändå ingenting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 händer ändå ingenting Antingen har inte statyn nåt hookshotmärke på sig, eller så står du för långt bort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg