PH123 Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 (redigerat) hej, jag har bara spelat dom här tio dagars för att prova och jagg vill börja, men jag har en fråga. i början när man ska välja alliance eller hord. om jag t.ex. väljer hord, kan jag inte har någon gubbe från alliance då??? eller måste man bara vara Horde då? PH123 Redigerat 5 September 2009 av PH123 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 hej, jag har bara spelat dom här tio dagars för att prova och jagg vill börja, men jag har en fråga. i början när man ska välja alliance eller hord. om jag t.ex. väljer hord, kan jag inte har någon gubbe från alliance då??? eller måste man bara vara Horde då? PH123 Beror på om du spelar på PVP-server eller inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 hej, jag har bara spelat dom här tio dagars för att prova och jagg vill börja, men jag har en fråga. i början när man ska välja alliance eller hord. om jag t.ex. väljer hord, kan jag inte har någon gubbe från alliance då??? eller måste man bara vara Horde då? PH123 Beror på om du spelar på PVP-server eller inte. PvP servrar kan ha Horde och Alliance på samma server efter 3.2 vad jag vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 (redigerat) hej, jag har bara spelat dom här tio dagars för att prova och jagg vill börja, men jag har en fråga. i början när man ska välja alliance eller hord. om jag t.ex. väljer hord, kan jag inte har någon gubbe från alliance då??? eller måste man bara vara Horde då? PH123 Beror på om du spelar på PVP-server eller inte. Men nu kan man ju ha både alliance och horde på pvp-servers.Edit: äsch Redigerat 5 September 2009 av Corndog Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PH123 Skrivet 5 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 på normal severs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 på normal severs RPPVP också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 på normal severs?Man kan ha både och på alla servers nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PH123 Skrivet 6 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 Så bra! tack för alla svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 Rekommenderar att börja spela på en PVE-server. Kan vara svårt med PVP'en i början som noob. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PH123 Skrivet 7 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 PvE är väl normal? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Jag har alltid spelat pvp-server, inga problem alls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salsamackan Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Tjaaa att lvla i stv på pvp server är ett helvete. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg