Hoppa till innehåll

Varför Gillar Jag Inte Halo3?


Saddam
 Dela

Rekommendera inlägg

Salam elekom! Mit problem är att jag inte kan gilla Halo 3, för mig låter det ganska konstigt eftersom nästan alla Xbox 360 ägare har Halo 3 och gillar det men inte jag. Jag vet inte varför. Och jag tycker själv att det är otroligt konstigt. Jag vet inte heller varför jag inte gillar spelet och söker ett svar. Om jag skulle betygsätta Halo 3 så skulle jag ge den en 4a kanske en 5a. Till och med Indiana jones är bättre en Halo3. Om och om igen har jag försökt att gilla spelet men det går inte samma i Halo och Halo 2 det går bara inte :(

 

 

Är det fler som inte gillar spelet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ehlen o sehlen!

 

Jag gillar Pang pang spel men jag fattar inte varför jag inte gillar halo serien :(

Jag spelar mycket Cod spelen och lite smått av andra skjutspel, men Halo är ju katastrofspel för mig. Jag som slösade pengar på det.

Det kan vara att du inte gillar "sci-fi" eller hur man ska säga, spel med utomjordingar och sånt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ehlen o sehlen!

 

Jag gillar Pang pang spel men jag fattar inte varför jag inte gillar halo serien :(

Jag spelar mycket Cod spelen och lite smått av andra skjutspel, men Halo är ju katastrofspel för mig. Jag som slösade pengar på det.

Spelat story mode med 3 andra? Det är roligt enligt mig, att spela MOT andra över internet är ju ganska boring..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tyckte faktist att Halo 3 var rätt tråkigt i början. Fast sen så började jag spela igenom storyn med en kompis (split screen och xbox live), och plötsligt så blev allting MYCKET roligare. Att få spela igenom hela storyn och kunna samarbeta för att klara allt på legendary (svåraste). Så innan du säljer det (:P) så spela igenom storyn på legendary med din favoritkompis. Och så får du ju ca 300 gamerscore när du klarat på alla svårighetsgrader (du får för alla de andra under, om du klarar på svåraste). Du får för varje bana när du kör på legendary också.

 

EDIT: Mer än 300 gamerscore tror jag!

Redigerat av 95alexander95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tyckte faktist att Halo 3 var rätt tråkigt i början. Fast sen så började jag spela igenom storyn med en kompis (split screen och xbox live), och plötsligt så blev allting MYCKET roligare. Att få spela igenom hela storyn och kunna samarbeta för att klara allt på legendary (svåraste). Så innan du säljer det (:P) så spela igenom storyn på legendary med din favoritkompis. Och så får du ju ca 300 gamerscore när du klarat på alla svårighetsgrader (du får för alla de andra under, om du klarar på svåraste). Du får för varje bana när du kör på legendary också.

 

EDIT: Mer än 300 gamerscore tror jag!

mer än 600 för att vara exakt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tyckte faktist att Halo 3 var rätt tråkigt i början. Fast sen så började jag spela igenom storyn med en kompis (split screen och xbox live), och plötsligt så blev allting MYCKET roligare. Att få spela igenom hela storyn och kunna samarbeta för att klara allt på legendary (svåraste). Så innan du säljer det (:P) så spela igenom storyn på legendary med din favoritkompis. Och så får du ju ca 300 gamerscore när du klarat på alla svårighetsgrader (du får för alla de andra under, om du klarar på svåraste). Du får för varje bana när du kör på legendary också.

 

EDIT: Mer än 300 gamerscore tror jag!

mer än 600 för att vara exakt.

 

Ahaa. Klarat ut det redan :P ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Salam elekom! Mit problem är att jag inte kan gilla Halo 3, för mig låter det ganska konstigt eftersom nästan alla Xbox 360 ägare har Halo 3 och gillar det men inte jag. Jag vet inte varför. Och jag tycker själv att det är otroligt konstigt. Jag vet inte heller varför jag inte gillar spelet och söker ett svar. Om jag skulle betygsätta Halo 3 så skulle jag ge den en 4a kanske en 5a. Till och med Indiana jones är bättre en Halo3. Om och om igen har jag försökt att gilla spelet men det går inte samma i Halo och Halo 2 det går bara inte :(

 

 

Är det fler som inte gillar spelet?

Du kanske inte tycker om att man har sköld. Tycker Halo: Combat Evolved och Halo 3 är grymma spel.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Känner nåt liknande. Jag har Halo 1 samt 2 på xbox, så jag tror jag bara har tröttnat på serien. Nu pratar jag om att köpa spelet, konstigt nog har jag aldrig spelat det. Just nu känner jag mer för GoW2 eller nåt CoD.

Redigerat av Jolt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...