↗ till inläggetVar det inte ni från oztown som ville att rekryteringstrådar skulle hålla sig till topic?Intressant hur ni från KG alltid lyckas smutskasta Oztown.
Kattgruppen Söker Nya Medlemmar (2.0)
↗ till inlägget↗ till inläggetJo det är verkligen så det ligger till och inte tvärt om. :_Intressant hur ni från KG alltid lyckas smutskasta Oztown.
Spara facepalmen till den verkligen passar in.vi har en regel om att vi inte vill ha KGare i vårat GF, bara pågrund av det så kränker ni oss såfort ni får chansen, acceptera att vi är 2 olika typer av användare och kom över det.
EDIT: Wasd: Jo, men känner att jag har rätt att svara på ett inlägg från er som håller tråden när ni utan anledning ska börja göra påhopp på en grupp ni inte ens har med att göra.
↗ till inläggetJag pratar inte precis om eran fördomsfulla regel. Håll er on-topic, det är ju så jävla tragiskt att det inte är sant, ni insisterar att ni inte vill ha bråk ändå håller ni på och kommer med ett provocerande beteende hela jävla tiden, och som WASD skrev, var det inte ni som ville att man skulle hålla sig on-topic i eran tråd? Kasta inte sten i glashus. On topic nu, inget jävla fjantigt bråk ska tas här eller någon annan stans.Spara facepalmen till den verkligen passar in.vi har en regel om att vi inte vill ha KGare i vårat GF, bara pågrund av det så kränker ni oss såfort ni får chansen, acceptera att vi är 2 olika typer av användare och kom över det.
↗ till inlägget↗ till inläggetJag pratar inte precis om eran fördomsfulla regel. Håll er on-topic, det är ju så jävla tragiskt att det inte är sant, ni insisterar att ni inte vill ha bråk ändå håller ni på och kommer med ett provocerande beteende hela jävla tiden, och som WASD skrev, var det inte ni som ville att man skulle hålla sig on-topic i eran tråd? Kasta inte sten i glashus. On topic nu, inget jävla fjantigt bråk ska tas här eller någon annan stans.Spara facepalmen till den verkligen passar in.vi har en regel om att vi inte vill ha KGare i vårat GF, bara pågrund av det så kränker ni oss såfort ni får chansen, acceptera att vi är 2 olika typer av användare och kom över det.
Vadå "ni"? Skyll inte Dezens beteende på Oztown.
↗ till inläggetDu KÄNNER att du har rätt, ta det i PM där du HAR rätt.Jo, men känner att jag har rätt att svara på ett inlägg från er som håller tråden när ni utan anledning ska börja göra påhopp på en grupp ni inte ens har med att göra.
↗ till inläggetDet är precis det ni gör mot oss.Vadå "ni"? Skyll inte Dezens beteende på Oztown.
↗ till inläggetDet är inte det jag gör heller, men jag skyller det b.la. på dig som är moderator i Oztown. :rolleyes:Vadå "ni"? Skyll inte Dezens beteende på Oztown.
Vidare diskussion tas i PM och inte här.
↗ till inläggethttp://sv.wikipedia.org/wiki/Sarkasm@ Thunderboy: Ja, dig kommer jag ihåg. Kan du på något mer specificerat sätt övertyga oss om att du har ändrat dig? PM:a mig i så fall.
↗ till inläggetFörklaringen är att du var sarkastisk.
????????
Och för att svara på frågan vad en äkta Kattgruppare är ger jag följande definition:
För det första skulle jag snarare säga en lojal eller trogen Katt (medlem i Kattgruppen) snarare än en äkta Kattgruppare.
Det är en person som är trogen mot Kattgruppen och inte hoppar av och gör motstånd. Han/hon engagerar sig i KG och hjälper till att förbättra den och sprider gruppens budskap. En trogen Katt spammar inte sönder seriösa trådar eller kränker folk och följer våra riktlinjer. Han/hon har varit med i Kattgruppen ett tag och har god kontakt med mig och de övriga i Kattgruppens ledning.
Orkar inte va med! Men Sarkasm är lite för överdrivet! Tycker jag! Det är ni som inte tog in mig! P.g.a åldern! Om man ska vara petig!
Tråd låst, då den spårat ur och innehåller en hel del spam. Gör en ny ifall ni behöver fler medlemmar och ta emot ansökningar via PM.