Hoppa till innehåll

Kattgruppen Söker Nya Medlemmar (2.0)


Dave37
 Dela

Rekommendera inlägg

@ Thunderboy: Ja, dig kommer jag ihåg. Kan du på något mer specificerat sätt övertyga oss om att du har ändrat dig? PM:a mig i så fall.

 

bara för att jag kommer vara inne ofta och så! Men jag fick ej vara med förra gången fast jag gett er en anledning!! så jag vill vara med nu!!

 

Förklaringen är att du var sarkastisk.

????????

 

http://sv.wikipedia.org/wiki/Sarkasm

 

 

Och för att svara på frågan vad en äkta Kattgruppare är ger jag följande definition:

För det första skulle jag snarare säga en lojal eller trogen Katt (medlem i Kattgruppen) snarare än en äkta Kattgruppare.

Det är en person som är trogen mot Kattgruppen och inte hoppar av och gör motstånd. Han/hon engagerar sig i KG och hjälper till att förbättra den och sprider gruppens budskap. En trogen Katt spammar inte sönder seriösa trådar eller kränker folk och följer våra riktlinjer. Han/hon har varit med i Kattgruppen ett tag och har god kontakt med mig och de övriga i Kattgruppens ledning.

Redigerat av FuskKatten
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 88
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst MacGyver

När man inte är en jävla oztownfjolla som gnäller över andra grupper och förbjuder (förbjöd, vet inte hur det är nu, men har gjort) medlemmar ur specifika grupper.

Amen ge dig, nog för att jag håller med dig men "en jävla oztownfjolla" förändras inte av att man sitter och klagar, inget blir bättre alls. Det enda som händer är att du drar dåligt rykte över KG. Skit i oztownarna, finns inte ett skit du kan göra eftersom att de knappast kommer att förändra deras orättvisa och fördomsfulla attityd.

 

Förklaringen är att du var sarkastisk.
Det tragiska är att han inte var sarkastisk, det är sådär han beter sig i vanliga fall.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

FuskKatt har redan svarat.

 

"Och för att svara på frågan vad en äkta Kattgruppare är ger jag följande definition:

För det första skulle jag snarare säga en lojal eller trogen Katt (medlem i Kattgruppen) snarare än en äkta Kattgruppare.

Det är en person som är trogen mot Kattgruppen och inte hoppar av och gör motstånd. Han/hon engagerar sig i KG och hjälper till att förbättra den och sprider gruppens budskap. En trogen Katt spammar inte sönder seriösa trådar eller kränker folk och följer våra riktlinjer. Han/hon har varit med i Kattgruppen ett tag och har god kontakt med mig och de övriga i Kattgruppens ledning. "

 

Vad sägs om att läsa igenom inläggen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

hjälper till att förbättra den och sprider gruppens budskap. En trogen Katt spammar inte sönder seriösa trådar eller kränker folk och följer våra riktlinjer

då finns det inte lika många "trogna" medlemmar då... kan ju säga en massa som är med i KG som kränker andra.

 

ni säger emot er själva. :rolleyes:

Redigerat av 90LIVE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Intressant hur ni från KG alltid lyckas smutskasta Oztown.

Jo det är verkligen så det ligger till och inte tvärt om. :_

 

då finns det inte lika många "trogna" medlemmar då... kan ju säga en massa som är med i KG som kränker andra.

 

ni säger emot er själva. :rolleyes:

Och du snackar skit som vanligt, givetvis pratar vi om vad man gör inom gruppen och inte i din allafårkränkalla-grupp.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Intressant hur ni från KG alltid lyckas smutskasta Oztown.

Jo det är verkligen så det ligger till och inte tvärt om. :_

 

Spara facepalmen till den verkligen passar in.vi har en regel om att vi inte vill ha KGare i vårat GF, bara pågrund av det så kränker ni oss såfort ni får chansen, acceptera att vi är 2 olika typer av användare och kom över det.

 

EDIT: Wasd: Jo, men känner att jag har rätt att svara på ett inlägg från er som håller tråden när ni utan anledning ska börja göra påhopp på en grupp ni inte ens har med att göra.

Redigerat av Dezen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Spara facepalmen till den verkligen passar in.vi har en regel om att vi inte vill ha KGare i vårat GF, bara pågrund av det så kränker ni oss såfort ni får chansen, acceptera att vi är 2 olika typer av användare och kom över det.

Jag pratar inte precis om eran fördomsfulla regel. Håll er on-topic, det är ju så jävla tragiskt att det inte är sant, ni insisterar att ni inte vill ha bråk ändå håller ni på och kommer med ett provocerande beteende hela jävla tiden, och som WASD skrev, var det inte ni som ville att man skulle hålla sig on-topic i eran tråd? Kasta inte sten i glashus. On topic nu, inget jävla fjantigt bråk ska tas här eller någon annan stans.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spara facepalmen till den verkligen passar in.vi har en regel om att vi inte vill ha KGare i vårat GF, bara pågrund av det så kränker ni oss såfort ni får chansen, acceptera att vi är 2 olika typer av användare och kom över det.

Jag pratar inte precis om eran fördomsfulla regel. Håll er on-topic, det är ju så jävla tragiskt att det inte är sant, ni insisterar att ni inte vill ha bråk ändå håller ni på och kommer med ett provocerande beteende hela jävla tiden, och som WASD skrev, var det inte ni som ville att man skulle hålla sig on-topic i eran tråd? Kasta inte sten i glashus. On topic nu, inget jävla fjantigt bråk ska tas här eller någon annan stans.

 

Vadå "ni"? Skyll inte Dezens beteende på Oztown.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...