Hoppa till innehåll

Pokemon Hg/ss Och D/p/p

MrJesper

Rekommendera inlägg

Jag har funderat på en sak. Det är om man kommer att kunna byta sina pokemon som man har i D/P/P till sitt HG/SS. Jag har haft en disskution med en och han är också osäker. Men tanke på att i HG/SS kommer en pokemon att följa med bakom en. Där kommer också Pokéwalker att finnas. Så vi fick inget ordentilgt svar. Vet du? Hjälp mig! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst EmoNerdChild

Varför skulle man inte kunna?

Man har kunnat linka från röd/blå/gul mellan varandra och Silver/guld/crystal.

Man har kunnat linka pokemon från ruby/sapphire/emerald mellan varandra och Fire red/leaf green.

Man har kunnat skicka över pokemon från spel nämnda ovanför till pearl/diamond/platinum.

Som sagt varför skulle man inte kunna skicka över pokemon från D/P/P till HG/SS.

Det finns inget annat sätt att få alla pokemon.

Redigerat av EmoNerdChild
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför skulle man inte kunna?

Man har kunnat linka från röd/blå/gul mellan varandra och Silver/guld/crystal.

Man har kunnat linka pokemon från ruby/sapphire/emerald mellan varandra och Fire red/leaf green.

Man har kunnat skicka över pokemon från spel nämnda ovanför till pearl/diamond/platinum.

Som sagt varför skulle man inte kunna skicka över pokemon från D/P/P till HG/SS.

Det finns inget annat sätt att få alla pokemon.

Det står ju, LÄRD DIG ATT LÄSA!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har funderat på en sak. Det är om man kommer att kunna byta sina pokemon som man har i D/P/P till sitt HG/SS. Jag har haft en disskution med en och han är också osäker. Men tanke på att i HG/SS kommer en pokemon att följa med bakom en. Där kommer också Pokéwalker att finnas. Så vi fick inget ordentilgt svar. Vet du? Hjälp mig! :P

Oj verkar som om någon inte har hängt med på svenskalektionerna. och det är inte en fråga. Det är liksom mer en disskution.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst EmoNerdChild

Oj verkar som om någon inte har hängt med på svenskalektionerna. och det är inte en fråga. Det är liksom mer en disskution.

Vem är det som inte vart med på svenska lektionerna?

Jag har VG i svenska så jag tror nog att jag hänger med >_>

Aja, Jag ska inte börja bråka nu.

Du skrev: Jag har funderat på en sak. Det är om man kommer att kunna byta sina pokemon som man har i D/P/P till sitt HG/SS. Så jag Svarade på det i mitt tidigare inlägg.

Vad är det som ska diskuteras?

Du är otydligt i ditt första inlägg, det är svårt att förstå vad det är du vill.

Redigerat av EmoNerdChild
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...