MrJesper Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 Jag har funderat på en sak. Det är om man kommer att kunna byta sina pokemon som man har i D/P/P till sitt HG/SS. Jag har haft en disskution med en och han är också osäker. Men tanke på att i HG/SS kommer en pokemon att följa med bakom en. Där kommer också Pokéwalker att finnas. Så vi fick inget ordentilgt svar. Vet du? Hjälp mig! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimoo Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 Lyssna nu på Thunderboy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 (redigerat) Varför skulle man inte kunna? Man har kunnat linka från röd/blå/gul mellan varandra och Silver/guld/crystal. Man har kunnat linka pokemon från ruby/sapphire/emerald mellan varandra och Fire red/leaf green. Man har kunnat skicka över pokemon från spel nämnda ovanför till pearl/diamond/platinum. Som sagt varför skulle man inte kunna skicka över pokemon från D/P/P till HG/SS. Det finns inget annat sätt att få alla pokemon. Redigerat 7 September 2009 av EmoNerdChild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 7 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Varför skulle man inte kunna? Man har kunnat linka från röd/blå/gul mellan varandra och Silver/guld/crystal. Man har kunnat linka pokemon från ruby/sapphire/emerald mellan varandra och Fire red/leaf green. Man har kunnat skicka över pokemon från spel nämnda ovanför till pearl/diamond/platinum. Som sagt varför skulle man inte kunna skicka över pokemon från D/P/P till HG/SS. Det finns inget annat sätt att få alla pokemon. Det står ju, LÄRD DIG ATT LÄSA!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Vart står det? Förresten vart är frågan? Du skrev lite konstigt i ditt första inlägg så det är inte så lätt att se vad frågan är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 7 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Jag har funderat på en sak. Det är om man kommer att kunna byta sina pokemon som man har i D/P/P till sitt HG/SS. Jag har haft en disskution med en och han är också osäker. Men tanke på att i HG/SS kommer en pokemon att följa med bakom en. Där kommer också Pokéwalker att finnas. Så vi fick inget ordentilgt svar. Vet du? Hjälp mig! :POj verkar som om någon inte har hängt med på svenskalektionerna. och det är inte en fråga. Det är liksom mer en disskution. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 (redigerat) Jag har funderat på en sak. Det är om man kommer att kunna byta sina pokemon som man har i D/P/P till sitt HG/SS. Jag har haft en disskution med en och han är också osäker. Men tanke på att i HG/SS kommer en pokemon att följa med bakom en. Där kommer också Pokéwalker att finnas. Så vi fick inget ordentilgt svar. Vet du? Hjälp mig! :POj verkar som om någon inte har hängt med på svenskalektionerna. och det är inte en fråga. Det är liksom mer en disskution. Vem är det som inte vart med på svenska lektionerna? Jag har VG i svenska så jag tror nog att jag hänger med >_> Aja, Jag ska inte börja bråka nu. Du skrev: Jag har funderat på en sak. Det är om man kommer att kunna byta sina pokemon som man har i D/P/P till sitt HG/SS. Så jag Svarade på det i mitt tidigare inlägg. Vad är det som ska diskuteras? Du är otydligt i ditt första inlägg, det är svårt att förstå vad det är du vill. Redigerat 8 September 2009 av EmoNerdChild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Det är t.o.m bekräftat att man ska kunna byta mellan spelen, ingen som är inne på Serebii eller Bulbapedia en gång om dagen som jag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 (redigerat) Jag är inne kanske 2-3 gånger per dag >_> Edit: på serebii Redigerat 10 September 2009 av EmoNerdChild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Ja, och där står det bekräftat att man kan åtminstone trada, och då borde man ju kunna Battla... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg