Hoppa till innehåll

Evisu Kläder :p


NeedforSpeed
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst autonomus

eller så kan du köpa ett vanligt par jeans för 50:- och måla till ett jävla m, din modebög.

En fråga då min herre, vart i helvete hittar du ett par jeans som ser bra ut för 50:-?

 

ebay :kung:

 

 

sedan tror jag att man kan få ett par fina jeans utan att sätta 1700 på ett par likadana jeans med ett m i baken.

 

bla bla bla bla bla bröst bla bla bla bla
idd, blablablablablabla, blablablbla. blablablalba? blablabalabla! bla! blbalbalbablalb blabla BLA! blablablalbalba?

blablabla.

 

 

blalblablablablablablabalbablabla

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Haha, lol'd. Hur kan det vara normalt att sitta och gnälla på andras klädstil.

 

 

Snälla, ge mig ett quote där jag skriver "Jag älskar att gnälla på folks kläder" eller liknande. Då ska du få en kaka. Annars var det där bara en skam och patetiskt för dig. Skriver något bara för att irritera och vara uppkäftig, som den här autonomus. (Mudkipz ftw btw)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

eller så kan du köpa ett vanligt par jeans för 50:- och måla till ett jävla m, din modebög.

En fråga då min herre, vart i helvete hittar du ett par jeans som ser bra ut för 50:-?

 

ebay :kung:

 

 

sedan tror jag att man kan få ett par fina jeans utan att sätta 1700 på ett par likadana jeans med ett m i baken.

 

 

Jag hittade faktiskt ett par gula (awesum!) Crocker för ENDAST 50 spänn! Så det går faktiskt. :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst autonomus

eller så kan du köpa ett vanligt par jeans för 50:- och måla till ett jävla m, din modebög.

En fråga då min herre, vart i helvete hittar du ett par jeans som ser bra ut för 50:-?

ebay :kung:

 

 

sedan tror jag att man kan få ett par fina jeans utan att sätta 1700 på ett par likadana jeans med ett m i baken.

 

 

Jag hittade faktiskt ett par gula (awesum!) Crocker för ENDAST 50 spänn! Så det går faktiskt. :gitarr:

 

Som tony the tiger skulle ha sagt - they're grrrrrrrrrrrrrreat!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snälla, ge mig ett quote där jag skriver "Jag älskar att gnälla på folks kläder" eller liknande.

Ge mig ett quote där jag säger att du älskar att gnälla på folk.

Bara för att du inte skriver att du gnäller betyder inte att du gör det.

 

Annars var det där bara en skam och patetiskt för dig

Varför skulle det vara skamligt? För att du blev irriterad (buhu)? För att jag skriver nånting som sticker ut och inte bara är så mainstream som det går och gnäller på folk som sticker ut? (<du fyi<)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför skulle jag gnälla på folk som sticker ut?

 

Varför vänder du på min fråga? Kan du inte svara på den med ett quote? Sluta gnäll då och sluta leta fel din hemska messerschmitt.

Jag har aldrig sagt att du älskar att gnälla på folk så det blir svårt att hitta ett quote -.-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...