Darkdevil Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Införskaffade ett G11 tangentbord igår från Logitech, glad i hågen kopplade jag in det och installerade drivrutiner och allt. Men sen upptäckte jag ett ganska stort problem, inte ens hälften av tangenterna fungerar! De enda tangenterna som fungerar är G knapparna. Och hur kul är det att lira spel när ingen av tangenterna man behöver fungerar? Så nu undrar jag om någon här på fuska har en hum om hur jag ska gå till väga för att få skiten att fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Antagligen fel på tangentbordet, be om refund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 9 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Antagligen fel på tangentbordet, be om refund.Men fan vad typiskt! Går det att skicka tangentbordet med posten till affären mån tro? Jag köpte det nämligen på Net on net i Ullared...som ligger 44 mil bort : S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Antagligen fel på tangentbordet, be om refund.Men fan vad typiskt! Går det att skicka tangentbordet med posten till affären mån tro? Jag köpte det nämligen på Net on net i Ullared...som ligger 44 mil bort : S Jo man kan skicka in det till net on net Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Provat att dra ut usb:n och stoppa in igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 10 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Provat att dra ut usb:n och stoppa in igen?Har testat det ett antal gånger, jag har även testat varenda usb port på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.