VAZE Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Kan man stanna sin xp? alltså att man inte får xp från mobs. För jag körde på min kompis warrior (19 twink) och han hade ingen xp bar så jag undrar om man kan stanna den och hur gör man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Om han inte har nån bar är den stoppad. : ) För att stoppa går du till battle masters där det ska finnas en gubbe som gör det för 10g Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Ja det går. Om du är ally kan du gå till pvp stället (vad det nu heter) i stormwind. Åt häger längst ner (eller om det va vänster) finns en stealthad rogue. Prata med han och ge han 10g så försvinner det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 9 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Om han inte har nån bar är den stoppad. : ) För att stoppa går du till battle masters där det ska finnas en gubbe som gör det för 10g Ok ty, kan man få den igång igen? kostar det också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Kostar 10g att få igång den igen om du har tagit bort den :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Just glömde nämna det :P Det kostar 10g varje gång oberoende på level : ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Tror att om du stoppar XP kan du bara möta andra som stoppat sin XP i PvP, det vill säga, bara andra twinks. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Jo det är något sånt.. men det blir aldrig några matcher på min bg för min twink så jag funderar på att deleta den :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Jo det är något sånt.. men det blir aldrig några matcher på min bg för min twink så jag funderar på att deleta den :P Jo... eller vänta.. Du kan ju alltid vänta tills folk börjar fatta hur man slår av XPen och fixat sina twinks.. funkar också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Jag har stängt av XPn på mina twinks, när du gör detta så kommer du bara möta andra som också har stängt av sin XP. Alltså nästan alla är twinks Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 jätte störigt för min kompis som ville 60 twinka. För nästan alla andra 60 twinks har inte tbc så dom stoppar inte expn : / Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg