kimoo Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Hej, mitt DS har gått sönder utan orsak. När jag ska sätta på det så blinkar det en gång sen stängs det av, jag vet inte varför, kan nån säga vad som har hänt? Jag har DS Lite Jag har laddat det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 Hej, mitt DS har gått sönder utan orsak. När jag ska sätta på det så blinkar det en gång sen stängs det av, jag vet inte varför, kan nån säga vad som har hänt? Jag har DS Lite Jag har laddat det Testa att sätta på den med strömkabeln ikopplad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimoo Skrivet 17 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 Hej, mitt DS har gått sönder utan orsak. När jag ska sätta på det så blinkar det en gång sen stängs det av, jag vet inte varför, kan nån säga vad som har hänt? Jag har DS Lite Jag har laddat det Testa att sätta på den med strömkabeln ikopplad. OK, tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg