LeetrN Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Prova google chrome, det använder en annan port och på min gamla skola kom vi förbi spärrar med det. tror inte dom kan installera program på datorerna men dom kan ju använda usb minne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Prova google chrome, det använder en annan port och på min gamla skola kom vi förbi spärrar med det. tror inte dom kan installera program på datorerna men dom kan ju använda usb minne Varför i helvete skulle han inte kunna det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Prova google chrome, det använder en annan port och på min gamla skola kom vi förbi spärrar med det. tror inte dom kan installera program på datorerna men dom kan ju använda usb minne Varför i helvete skulle han inte kunna det? Vi kan inte installera program på våra skoldatorer men jag går ju bara i grundskolan så det kanske är därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 hm använder ni linux eller windows xp? om det är XP prova att hitta hosts.txt filen och se om dom har lagt in några ip:n där. Min pappa råkade göra att man inte kunde komma ifrån Google utan att komma tillbaks till google. Så jag såg att han hållde på att pilla med hosts.txt och hitta mååååånga ip:n Men prova det. sen kan du kanske posta här om du hittar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Men då måste man ha till gång till c:\ mappen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 hosts är ingen txt fil :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 10 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Var visst någon temporär block, hann aldrig prova Tor. Men allt funkar nu i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.