LeetrN Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 (redigerat) Tjenare! Jag har precis fått reda på administratör lösenordet till skoldatorerna i hela kommunen. Så jag undrar vad som händer om man ändrar betygen och blir tagen? Tror du att man blir relegerad heter det tror jag alltså man blir avstängd från skolan? //LeetrN :P Redigerat 10 September 2009 av LeetrN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Tjenare! Jag har precis fått reda på administratör lösenordet till skoldatorerna i hela kommunen. Så jag undrar vad som händer om man ändrar betygen och blir tagen? Tror du att man blir relegerad heter det tror jag alltså man blir avstängd från skolan? //LeetrN :P Sålänge dom inte kan bevisa att det var du som ändrade, så nej, du kan nog inte bli religerad, ändra bara några andras betyg också och ändra ditt egna typ i mitten så ser de inte ut som om de var du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 10 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 (redigerat) Tackar :D Kan dom bevisa det på något sätt? Redigerat 10 September 2009 av LeetrN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 (redigerat) Tackar :D Kan dom bevisa det på något sätt?Sålänge dom inte tar dig på bar gärning, så nej, de tror jag inte Hur fick du lösenordet btw? Redigerat 10 September 2009 av Prototype Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Blir du tagen är du fruktansvärt illa ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 10 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 (redigerat) Tackar :D Kan dom bevisa det på något sätt?Sålänge dom inte tar dig på bar gärning, så nej, de tror jag inte Hur fick du lösenordet btw? krashade ett par datorer så att administratören skulle fixa det så då sniffade jag nätverket och fick det Sen skackade jag med en kompis som kan mycke om datorer och då menar jag mycket han är leet :P Han sa att om jag vart tagen så vart det också data intrång men jag vet faktisk om han bara skrämmer mig :( Redigerat 10 September 2009 av LeetrN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Tackar :D Kan dom bevisa det på något sätt? Sålänge dom inte tar dig på bar gärning, så nej, de tror jag inte Hur fick du lösenordet btw? krashade ett par datorer så att administratören skulle fixa det så då sniffade jag nätverket och fick det Sen skackade jag med en kompis som kan mycke om datorer och då menar jag mycket han är leet :P Han sa att om jag vart tagen så vart det också data intrång men jag vet faktisk om han bara skrämmer mig :( stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Du kan inte ändra dina betyg oavsett om du kommer in på administratör kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 10 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Inte? hur ändrar lärarna betygen da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Inte? hur ändrar lärarna betygen da?Skola 24. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 (redigerat) Betygen ligger inte på skolans server vad jag vet iaf du kan ju dock ändra din närvaro/frånvaro Redigerat 10 September 2009 av KeyL00ger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 11 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 (redigerat) Inte? hur ändrar lärarna betygen da?Skola 24. Närvaron ligger på skola 24? sen på skola 24 så har dom iis 6.0 och det finns massor med bypass exploits så man kan lätt kolla på andras närvaro :P Redigerat 13 September 2009 av LeetrN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.