Hoppa till innehåll

Vad Händer Om Jag Ändrar Betygen?


LeetrN
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjenare!

 

Jag har precis fått reda på administratör lösenordet till skoldatorerna i hela kommunen. Så jag undrar vad som händer om man ändrar betygen och blir tagen? Tror du att man blir relegerad heter det tror jag alltså man blir avstängd från skolan?

 

//LeetrN :P

Redigerat av LeetrN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare!

 

Jag har precis fått reda på administratör lösenordet till skoldatorerna i hela kommunen. Så jag undrar vad som händer om man ändrar betygen och blir tagen? Tror du att man blir relegerad heter det tror jag alltså man blir avstängd från skolan?

 

//LeetrN :P

Sålänge dom inte kan bevisa att det var du som ändrade, så nej, du kan nog inte bli religerad, ändra bara några andras betyg också och ändra ditt egna typ i mitten så ser de inte ut som om de var du
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tackar :D Kan dom bevisa det på något sätt?

Sålänge dom inte tar dig på bar gärning, så nej, de tror jag inte

 

Hur fick du lösenordet btw?

 

krashade ett par datorer så att administratören skulle fixa det så då sniffade jag nätverket och fick det

 

Sen skackade jag med en kompis som kan mycke om datorer och då menar jag mycket han är leet :P

 

Han sa att om jag vart tagen så vart det också data intrång men jag vet faktisk om han bara skrämmer mig :(

Redigerat av LeetrN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tackar :D Kan dom bevisa det på något sätt?

Sålänge dom inte tar dig på bar gärning, så nej, de tror jag inte

 

Hur fick du lösenordet btw?

 

krashade ett par datorer så att administratören skulle fixa det så då sniffade jag nätverket och fick det

 

Sen skackade jag med en kompis som kan mycke om datorer och då menar jag mycket han är leet :P

 

Han sa att om jag vart tagen så vart det också data intrång men jag vet faktisk om han bara skrämmer mig :(

 

stämmer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...