Chagi Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 (redigerat) Varför kan man inte länka till bilder istället för att ladda upp dem från datorn nu för tiden? :( [EDIT] oops glömde skriva att ja menade avatarer :rolleyes: Redigerat 11 September 2009 av Chagi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 (redigerat) Vad exakt är det du menar nu? Det är väl klart att du kan "länka" till en bild, skriv bara in adressen så är det klart. Redigerat 11 September 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Edge Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Vad exakt är det du menar nu? Det är väl klart att du kan "länka" till en bild, skriv bara in adressen så är det klart. Ladda upp som avatar. Jag tycker också att detta är ett problem. Ni vet, på de flesta sidorna kan man bara skriva in länken till bilden istället för att ladda upp den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Admin tog bort det efter att en användare laddat upp en bild från en sida som inte tillät uppladdning från deras sida, vilket ledde till att varje gång man öppnade en tråd där användaren skrivit något så promtades man att skriva in användarnamn och lösenord till sidan där bilden låg upplagd. Så det är inte troligt att det kommer tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Edge Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Åh... vad synd. Men jag har aldrig hört talats om något liknande innan O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Åh... vad synd. Men jag har aldrig hört talats om något liknande innan O_oVar ganska tidigt, tror det var innan du blev medlem.Har för mig det var Reist eller H4xx0R som hade det så admin uppmärksammades om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.