Raptomex Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Måste vara mycket unikt att åka fast för att man är inne på deras sida. Det är inte olagligt att kolla runt på deras hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 14 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 nej men jag laddade ner en sak, sen var jag innte igen och bara kollade, då small det, då kom det upp ett poppup.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 mm jo. Det kan vara President Obama som sitter och letar efter sådana (SOM DU!!!) som laddar ned gratis från Pirate Bay. Eller så är det nån ful jävel som skojar med dej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Om du skulle åka fast så kommer ingen oseriös popup fram utan du kommer få ett mail där det står lite smått och gott och om du har tur kanske ett roligt telefon samtal. :) Mail tror jag knappast, tror mer det kommer ett brev hem till personen som är ansvarig över internet abonnemanget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.