NeedforSpeed Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Tjena jo jag tänkte köra recruit a friend med en polare och jag undrar hur mycket det kostar att köpa ett nytt account och om jag behöver göra det. såg på youtube att typ att en level 1 dingar 60 på 3 minuter, undrar hur man gör de. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Man grantar lvlar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 13 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Det är bara den som blir recruitad som kan granta levels. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Det är bara den som blir recruitad som kan granta levels.Aa, då när den recruitade är typ 50 ska man göra typ 5 olika chars och sen så får den recruitade granta dom upp till 50 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Tror man bara kan granta varannan level. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Tror man bara kan granta varannan level.True. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Tror man bara kan granta varannan level.True. Och när man grantar en level så försvinner den så man måste levla flera gubbar för att kunna granta flera gubbar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 Tjena jo jag tänkte köra recruit a friend med en polare och jag undrar hur mycket det kostar att köpa ett nytt account och om jag behöver göra det. såg på youtube att typ att en level 1 dingar 60 på 3 minuter, undrar hur man gör de.150 kr + speltid beroende på hur länge du vill lira.Du får lägga till 150kr-200kr för ett The Burning Crusade om du vill kunna utnyttja allt där och Wrath of the Lich King samma med det. Obs! Du måste ha The Burning Crusade aktiverat för och aktivera Wrath of the Lich King. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 18 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 okej ty :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg