VAZE Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Det är ju brewfest på söndag och jag hade tänkt skaffa brewfest ram, är den svår att skaffa eller? Hur skaffar man den, och om man bara köper den vad kostar den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Det är ju brewfest på söndag och jag hade tänkt skaffa brewfest ram, är den svår att skaffa eller? Hur skaffar man den, och om man bara köper den vad kostar den? Droppas den inte bara av BRD bossen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Tror den ska vara rätt svår dropad.Jag tror jag fick min brewfest kodo förra året på 12-16 försök det går heller inte att köpa brewfest mount. Någon som vet om det kommer ett nytt brewfest mount istället för brewfest kodo det här året? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 14 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Men på thottbot så säger det att den epic droppas från nån i BRD och sälj från en kille och killen säljer också ''blå'' 60 % http://thottbot.com/c24510 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 Det finns ju en kille som säljer saker som du kan ha när du är mountad så att ditt mount blir till en brewfest ram eller kodo i 1 timme Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 Iår har jag för mig att man ska kunna köpa mounten för såna dära tokens Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 Så var det väl för 2 år sedan? Och då hade man ju biljetter undrar om dom byter i år igen? Tror inte det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 22 September 2009 Rapport Dela Skrivet 22 September 2009 Jag har ett epic Brewfest ram, fick den efter typ 15 försök. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 Min kompis köpte en sån för några guld, vet inte varifrån, dessutom kan man ju vinna en sån på lotteri? en lott kostar 10 silver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 ehhh, finns väl inget lotteri? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Lotteri? Ja det har då aldrig funnits nått lotteri de 3 åren jag lirat. Men i allafall så droppas endast ramen ock kodon från Coren Direbrew aka Brewfest bossen. Dom går alltså INTE att köpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Min kompis köpte en sån för några guld, vet inte varifrån, dessutom kan man ju vinna en sån på lotteri? en lott kostar 10 silver. Går inte att köpa, finns inget lotteri. Var god svara inte om du inte har en aning. I alla fall, fick Ram i år, hade Kodo sen förra året, är nöjd :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg