Gäst nicke02 Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 70cc sport och 21mm kommer aldrig gå bra ihop.Lol jag har stage 6 70cc racing cylle och jag kör på 24mm förgasare och det funkar utmärkt..Mendu tortilla du ska ha tyngre vikter så den växlar ut tidigare annars så måste du varva som fan för att den ska växla ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 70cc sport och 21mm kommer aldrig gå bra ihop.Lol jag har stage 6 70cc racing cylle och jag kör på 24mm förgasare och det funkar utmärkt..Mendu tortilla du ska ha tyngre vikter så den växlar ut tidigare annars så måste du varva som fan för att den ska växla ut Det där kan iofs skilja väldigt mycket beroende på vilken moped man har vilket jag glömde nämna. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 20 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 vet ni hur de här ska kopplas? :P en är ifrån föggen, stage 6 insuget o den 3dje ringen är langarna till vätskekylningen. har försökt men vet inte hur som ska vara :S och sen har ja en sak som ser ut som ett Y. tack för svar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 70cc sport och 21mm kommer aldrig gå bra ihop.Lol jag har stage 6 70cc racing cylle och jag kör på 24mm förgasare och det funkar utmärkt..Mendu tortilla du ska ha tyngre vikter så den växlar ut tidigare annars så måste du varva som fan för att den ska växla ut Det bästa för en scooter med 70cc är nog 21mm fögg, det ska inte vara mindre än 17,5mm iallafall och inte större än 24mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 21 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 vet ni hur de här ska kopplas? :P en är ifrån föggen, stage 6 insuget o den 3dje ringen är langarna till vätskekylningen. har försökt men vet inte hur som ska vara :S och sen har ja en sak som ser ut som ett Y. tack för svar :) Någon som vet?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 (redigerat) vet ni hur de här ska kopplas? :P en är ifrån föggen, stage 6 insuget o den 3dje ringen är langarna till vätskekylningen. har försökt men vet inte hur som ska vara :S och sen har ja en sak som ser ut som ett Y. tack för svar :) Någon som vet?! Ser inte direkt på bilderna :P Har du kopplat in vakum o bensinslang? Y'et är troligen för att splitta något. Redigerat 25 September 2009 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 25 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 ja kom på hur man skulle fixa de så :P och min vev står de på ST att man kan ha den till för orginal, sport eller mid race cylindrar, och de går jävligt bra med 21mm fögge på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.