Hoppa till innehåll

Moppe Startar Inte :o

Tortilla

Rekommendera inlägg

70cc sport och 21mm kommer aldrig gå bra ihop.

Lol jag har stage 6 70cc racing cylle och jag kör på 24mm förgasare och det funkar utmärkt..Mendu tortilla du ska ha tyngre vikter så den växlar ut tidigare annars så måste du varva som fan för att den ska växla ut

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lol jag har stage 6 70cc racing cylle och jag kör på 24mm förgasare och det funkar utmärkt..Mendu tortilla du ska ha tyngre vikter så den växlar ut tidigare annars så måste du varva som fan för att den ska växla ut

Det där kan iofs skilja väldigt mycket beroende på vilken moped man har vilket jag glömde nämna. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det bästa för en scooter med 70cc är nog 21mm fögg, det ska inte vara mindre än 17,5mm iallafall och inte större än 24mm.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vet ni hur de här ska kopplas? :P en är ifrån föggen, stage 6 insuget o den 3dje ringen är langarna till vätskekylningen.

har försökt men vet inte hur som ska vara :S och sen har ja en sak som ser ut som ett Y. tack för svar :)

Någon som vet?!

Ser inte direkt på bilderna :P Har du kopplat in vakum o bensinslang? Y'et är troligen för att splitta något. Redigerat av Collez
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...