chrillechrille Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Hur byter jag poäng till guldpoäng, jag vet inte. :oops: Snälla sej :!: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Guldpoängen är borta nu, du behöver bara vanliga poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrillechrille Skrivet 1 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Men då har mitt guldpoäng försvunnit eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Men då har mitt guldpoäng försvunnit eller? tror de har räknat ihop alla dina guld, silver och bronspoäng och växlat dem till poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Det gjorde dem till mig iaf. Jag fick tillbaka mina poäng automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Ja, det var bara jobbit med alla guld och silver och brons och vanliga poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrillechrille Skrivet 1 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Ok, då vet jag. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Lås tråden nu! Jag blev lite förvirrad när jag loggade in! Då såg jag plötsligt att jag hade över 600 poäng! Jag gick genast och försökte växla men växel atomaten var borta! Jag var nära och skriva ett brev i forumet "Fuska.se" men så plötsligt märkte jag att alla mina guldpoäng var borta! Då gick jag in i affären men då upp täckte jag att man handlade med poäng i stället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Vadå reklam forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Vadå reklam forum. Jag råkade skriva fel sak! Jag skrev ett forum som var reklam och då kom nån och ändrade det men nu har jag rättat till det till Fuska.se! Men prata inte om det nu för nu återgår vi till tråden! :oops: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.